Så blev bisættelsen overstået....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

He he... Det er da et dejligt minde fra den dag. Så selvom det var en ufattelig sørgelig begivenhed har du det at tænke på... Hun var hos jer!

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det er så fint et navn

Det hed min mormor også og vi havde det oppe at vende da Liva skulle have navn.

Karen og Carla.... jeg synes de passer super sammen, og synes da ikke de ligger så tæt at der ikke kan høres forskel

Nej det er rigtigt... Men jeg kan lige høre mig selv: Kar... Nej Carla! Og omvendt! Jeg har også i lang tid tænkt på navnet Luna! Det synes jeg er SÅ sødt og det ville passe godt sammen med Carla. Carla og Luna! Luna Karen Lillelund Andersen.... Det lyder da meget godt! He he... Nu må vi se! Det kan jo være vi får en dreng!

Anmeld

27. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Nej det er rigtigt... Men jeg kan lige høre mig selv: Kar... Nej Carla! Og omvendt! Jeg har også i lang tid tænkt på navnet Luna! Det synes jeg er SÅ sødt og det ville passe godt sammen med Carla. Carla og Luna! Luna Karen Lillelund Andersen.... Det lyder da meget godt! He he... Nu må vi se! Det kan jo være vi får en dreng!

Så må i kalde ham Karnsten...øh eller...

Anmeld

27. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Så må i kalde ham Karnsten...øh eller...

Ha ha ha ha  Ja!!!! Hvis man kan hedde KatjaKaj og BenteBent kan man også hedde det!

Anmeld

27. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ha ha ha ha  Ja!!!! Hvis man kan hedde KatjaKaj og BenteBent kan man også hedde det!

Nemlig

Anmeld

27. november 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Vi var til min fasters bisættelse i går. Det var en smuk dag hvor sneen bare VÆLTEDE ned!!!! Hele kirken var FYLDT med blomster. Den ene buket mere smuk end den anden og der var mange der havde sendt KÆMPESTORE bårebuketter. Det var meget overvældende!!!! Vi græd rigtig meget (som man nu gør). Præsten holdt en smuk tale om hende og tårerne virkede uendelige.... Min far var med til at bære kisten ud. Det var hårdt at se og vide at det var det sidste farvel lige der.... Forstår stadig ikke hun er væk... Det er så mærkeligt!!!!! Vi gik ud til bilen og lagde roser på kisten. Jeg lagde en fra mig, en fra Casper og en fra Carla. Min faster var utrolig glad for Carla.... Er bare så glad for at de to nåede at lære hinanden at kende selvom Carla ikke kommer til at kunne huske hende. Jeg havde armen om min farmor da bilen kørte af sted med hende. Det var dælme hårdt at stå der sammen med hende. Puha.... I denne tid har jeg tænkt meget over at hvis jeg får en datter mere skal hun bære min farmors navn enten som fornavn eller mellemnavn. Den kvinde har mødt så megen modgang og rejser sig hver gang. Jeg synes hun er så sej og jeg elsker hende mere end jeg kan forklare!!!

Det glæder mig, at det blev et smukt farvel.
Men uden sorg og triste tanker, får man nok aldrig sagt endeligt farvel til nogen, som man har holdt af. Det er så uvirkeligt og uhåndgribeligt, og svært at forstå, sådan rigtigt!

Som du siger, så vil Carla jo ikke selv senere hen kunne huske hende.
Men hvor må det være dejligt for dig, at have minderne om dem sammen, og kunne fortælle Carla om hende fra billeder engang. Og bare dét at hun nåede at se din smukke datter.

Men øv, begravelser er svære. På en gang så smukke og rørende. Samtidig så uhyggeligt barske og sorgfyldte.

Jeg føler med dig og dem som stod hende nær.
Og sikke smukt du beskriver farmor i de sidste linier 

Anmeld

28. november 2010

anna-jonas

Sender dig et stort knus, Michella. Lyder som et smukt farvel, i fik sagt til din faster.

Kus Mette

Anmeld

28. november 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det glæder mig, at det blev et smukt farvel.
Men uden sorg og triste tanker, får man nok aldrig sagt endeligt farvel til nogen, som man har holdt af. Det er så uvirkeligt og uhåndgribeligt, og svært at forstå, sådan rigtigt!

Som du siger, så vil Carla jo ikke selv senere hen kunne huske hende.
Men hvor må det være dejligt for dig, at have minderne om dem sammen, og kunne fortælle Carla om hende fra billeder engang. Og bare dét at hun nåede at se din smukke datter.

Men øv, begravelser er svære. På en gang så smukke og rørende. Samtidig så uhyggeligt barske og sorgfyldte.

Jeg føler med dig og dem som stod hende nær.
Og sikke smukt du beskriver farmor i de sidste linier 

Tak. Ja det ER bare hårdt og man kan ikke sige farvel til et menneske man har elsket uden tårer. Og ja jeg ER rigtig glad over at hun nåede at se Carla!!! Det betyder meget for mig!

Anmeld

28. november 2010

Barbamama

anna-jonas skriver:

Sender dig et stort knus, Michella. Lyder som et smukt farvel, i fik sagt til din faster.

Kus Mette

Tusind tak Mette!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.