Så blev bisættelsen overstået....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Barbamama

Vi var til min fasters bisættelse i går. Det var en smuk dag hvor sneen bare VÆLTEDE ned!!!! Hele kirken var FYLDT med blomster. Den ene buket mere smuk end den anden og der var mange der havde sendt KÆMPESTORE bårebuketter. Det var meget overvældende!!!! Vi græd rigtig meget (som man nu gør). Præsten holdt en smuk tale om hende og tårerne virkede uendelige.... Min far var med til at bære kisten ud. Det var hårdt at se og vide at det var det sidste farvel lige der.... Forstår stadig ikke hun er væk... Det er så mærkeligt!!!!! Vi gik ud til bilen og lagde roser på kisten. Jeg lagde en fra mig, en fra Casper og en fra Carla. Min faster var utrolig glad for Carla.... Er bare så glad for at de to nåede at lære hinanden at kende selvom Carla ikke kommer til at kunne huske hende. Jeg havde armen om min farmor da bilen kørte af sted med hende. Det var dælme hårdt at stå der sammen med hende. Puha.... I denne tid har jeg tænkt meget over at hvis jeg får en datter mere skal hun bære min farmors navn enten som fornavn eller mellemnavn. Den kvinde har mødt så megen modgang og rejser sig hver gang. Jeg synes hun er så sej og jeg elsker hende mere end jeg kan forklare!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

TbCp

Åhhh

Jeg hader hader HADER begravelser/bisættelser (men egentlig er der jo nok aldrig nogen der bryder sig om dem)

Al den gråd og sorg samlet på et sted er ubærligt

Jeg håber i fik sendt din faster afsted på en måde både i og hun ville være glad for.

Anmeld

27. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Åhhh

Jeg hader hader HADER begravelser/bisættelser (men egentlig er der jo nok aldrig nogen der bryder sig om dem)

Al den gråd og sorg samlet på et sted er ubærligt

Jeg håber i fik sendt din faster afsted på en måde både i og hun ville være glad for.

Ja jeg tror ikke der er nogen der synes det er fedt.... Men ja vi holdt en smuk bisættelse og fik hendes båret ud på en fin måde og hendes kiste blev overdænget med roser da kisten var i bilen. Og alle de smukke blomter der var i kirken. Jeg var så glad for at det sneede. Det var bare så smukt altså!

Anmeld

27. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ja jeg tror ikke der er nogen der synes det er fedt.... Men ja vi holdt en smuk bisættelse og fik hendes båret ud på en fin måde og hendes kiste blev overdænget med roser da kisten var i bilen. Og alle de smukke blomter der var i kirken. Jeg var så glad for at det sneede. Det var bare så smukt altså!

Det gjorde det også den dag min søster blev bisat.... Men det var mørkt og overskyet.

Og i præstens tale sagde han på et tidspunkt at hun var vores alles solstråle og i det sekund skinnede en smuk solstråle ind på kisten

Anmeld

27. november 2010

TbCp

Hvad hedder din farmor?

Synes det er en sød ide at opkalde ens barn efter et elsket familiemedlem

Anmeld

27. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det gjorde det også den dag min søster blev bisat.... Men det var mørkt og overskyet.

Og i præstens tale sagde han på et tidspunkt at hun var vores alles solstråle og i det sekund skinnede en smuk solstråle ind på kisten

Ej hvor vildt!!! Ligesom om hun ville sige hej!

Anmeld

27. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ej hvor vildt!!! Ligesom om hun ville sige hej!

Ja... min faster kiggede også bare på mig og sagde "så du det?"

Anmeld

27. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hvad hedder din farmor?

Synes det er en sød ide at opkalde ens barn efter et elsket familiemedlem

Hun hedder Karen. Og vi kan faktisk begge godt lide navnet. Jeg er bare bange for at det ligger for tæt på Carlas navn. Karen og Carla..... Hmm... Ellers bliver det i hvert fald mellemnavn!

Anmeld

27. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ja... min faster kiggede også bare på mig og sagde "så du det?"

He he... Det er da et dejligt minde fra den dag. Så selvom det var en ufattelig sørgelig begivenhed har du det at tænke på... Hun var hos jer!

Anmeld

27. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Hun hedder Karen. Og vi kan faktisk begge godt lide navnet. Jeg er bare bange for at det ligger for tæt på Carlas navn. Karen og Carla..... Hmm... Ellers bliver det i hvert fald mellemnavn!

Det er så fint et navn

Det hed min mormor også og vi havde det oppe at vende da Liva skulle have navn.

Karen og Carla.... jeg synes de passer super sammen, og synes da ikke de ligger så tæt at der ikke kan høres forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.