fra vugge til tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Alberts/

Janni85 skriver:

Jeg havde en ekstra dyne liggende i tremmesengen så den ikke virkede så stor til at starte med  De sagde ikke noget til at blive rykket - tror de var glade for mere plads

måske en god ide og formindske sengen lidt(; godt råd tak(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Loa

Alberts/ skriver:

albert er 12 uger, men er alt for lang til hans  vugge nu, den er ellers så fin og sød at se på men må overgive mig og sætte tremmesengen op imorgen, kan heller ikk have han sover ved mig, han basker med arme og ben når han sover, og snakker helt vild, men han sover på samme værelse som mig bare den anden side a rummet, da jeg kun har en 2 værélses.

håber han kan finde ud af sin nye og STORRE seng

Så tror jeg helt sikkert han vil blive glad for mere plads......

Isabella fik også både et tæppe og dyne med ned, så der var lidt mere at putte med, og ellers tror jeg bare hun sover bedre fordi hun ikke bliver forstyrret af os der ligger ved siden af og vender og drejer os, eller vuggens kanter, der begrænset hendes bevægelser....

Havde godt nok ikke troet hun skulle over i den så tidligt, men er jo svært at vide før man står i det, hvad der er bedst for de små

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

Loa skriver:

Så tror jeg helt sikkert han vil blive glad for mere plads......

Isabella fik også både et tæppe og dyne med ned, så der var lidt mere at putte med, og ellers tror jeg bare hun sover bedre fordi hun ikke bliver forstyrret af os der ligger ved siden af og vender og drejer os, eller vuggens kanter, der begrænset hendes bevægelser....

Havde godt nok ikke troet hun skulle over i den så tidligt, men er jo svært at vide før man står i det, hvad der er bedst for de små

havde heller ikk regnet med at skulle rykke ham over allerede men han vokser sig mega langhihi

Anmeld

27. november 2010

Mille83

Alberts/ skriver:

hvordan reageret jeres børn på at gå fra vugge over til tremmeseng,

min søn kan ikke være i vugge i sin vugge mere, så skal have hans tremmeseng op imorgen.

hvordan reageret jeres børn fra at komme fra vugge til. tremmeseng?.

skal man bare gøre som man plejer med putningen osv?

Nicoline reagerede slet ikke, hun sov bare endnu bedre, og vågnede ikke så mange gange mere da hun havde mere plads osv....Så held og lykke med det, du kan evt ligge en tshirt godt brugt af dine ved....

Anmeld

27. november 2010

Janni85

Alberts/ skriver:

måske en god ide og formindske sengen lidt(; godt råd tak(;

Jeg rullede den som en lang pølse og lagde den i den ene side af tremmesengen  

Selv tak

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

Mille83 skriver:

Nicoline reagerede slet ikke, hun sov bare endnu bedre, og vågnede ikke så mange gange mere da hun havde mere plads osv....Så held og lykke med det, du kan evt ligge en tshirt godt brugt af dine ved....

lyder super(; han har altid sovet igennem(; kun vågnet en enkelt gang eller to når han har smidt sin stofblee over bord

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

Janni85 skriver:

Jeg rullede den som en lang pølse og lagde den i den ene side af tremmesengen  

Selv tak

det vil jeg prøve(;

Anmeld

27. november 2010

heidi30

Malte er 14 uger og kom over i sin tremmeseng for ca. 4 uger siden, da han også var vokset ud af vuggen.

Jeg ammede ikke mere, da han ikke blev mæt så ammepuden ligger i fodenden og laver ligesom et V i sengen altså åbningen op mod ham (hvis det gir mening) på den måde har vi kortet den lidt af og gjort den mindre for ham. 

Han sagde faktisk slet ingenting til at blive flyttet. Hvis du bare flytter hans ting med og ikke lige skifter sengetøj den dag, men venter lidt så går det nok.

Pøj pøj 

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

heidi30 skriver:

Malte er 14 uger og kom over i sin tremmeseng for ca. 4 uger siden, da han også var vokset ud af vuggen.

Jeg ammede ikke mere, da han ikke blev mæt så ammepuden ligger i fodenden og laver ligesom et V i sengen altså åbningen op mod ham (hvis det gir mening) på den måde har vi kortet den lidt af og gjort den mindre for ham. 

Han sagde faktisk slet ingenting til at blive flyttet. Hvis du bare flytter hans ting med og ikke lige skifter sengetøj den dag, men venter lidt så går det nok.

Pøj pøj 

smart ide med ammepuden den havde jeg ikk selv udtænkt hihi

tak for rådet

Anmeld

27. november 2010

heidi30

Alberts/ skriver:

smart ide med ammepuden den havde jeg ikk selv udtænkt hihi

tak for rådet

Det var så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.