fra vugge til tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Alberts/

hvordan reageret jeres børn på at gå fra vugge over til tremmeseng,

min søn kan ikke være i vugge i sin vugge mere, så skal have hans tremmeseng op imorgen.

hvordan reageret jeres børn fra at komme fra vugge til. tremmeseng?.

skal man bare gøre som man plejer med putningen osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Pige2009

Alberts/ skriver:

hvordan reageret jeres børn på at gå fra vugge over til tremmeseng,

min søn kan ikke være i vugge i sin vugge mere, så skal have hans tremmeseng op imorgen.

hvordan reageret jeres børn fra at komme fra vugge til. tremmeseng?.

skal man bare gøre som man plejer med putningen osv?

Laura reagerede slet ikke. Jeg havde lagt alle hendes bamser ned i den nye seng og hængt sengeranden op, så sengen virkede mindre og tryggere

Jeg brugte nøjagtig samme putteritual og det virkede upåklageligt - hun sov som en sten

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

Baagøe skriver:

Laura reagerede slet ikke. Jeg havde lagt alle hendes bamser ned i den nye seng og hængt sengeranden op, så sengen virkede mindre og tryggere

Jeg brugte nøjagtig samme putteritual og det virkede upåklageligt - hun sov som en sten

okay(; må prøve at lægge nogle bamser i tremmesengen(;

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

Alberts/ skriver:

okay(; må prøve at lægge nogle bamser i tremmesengen(;

Ja, eller hvis du har et ekstra tæppe eller lign. Laura lå med begge sine babydyner i sengen. Sov evt. med tæppet hos jer, så det dufter af jer. Det gør ham også tryg

Anmeld

27. november 2010

Loa

Isabella er kommet i sin tremmeseng nu, inde ved siden af vores senge, hun er 4 1/2 måned, men var simpelthen for aktiv i hendes vugge, til vi turde lade hende blive puttet i den.... Ellers har hun før sovet i vores seng, men når hun vender sig på tværs i løbet af natten, så fylder hun altså for meget

Så hun blev bare puttet som hun plejer og hun sover bedre end hun gjorde før

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

Baagøe skriver:

Ja, eller hvis du har et ekstra tæppe eller lign. Laura lå med begge sine babydyner i sengen. Sov evt. med tæppet hos jer, så det dufter af jer. Det gør ham også tryg

han har en stofble som natklud, den får han bare med(;

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

Alberts/ skriver:

han har en stofble som natklud, den får han bare med(;

Kender det godt. Laura har en hund fra IKEA, som vi har døbt Molly. Vi har så været nødt til at køre i IKEA igen og købe 2 andre Molly'er, så der er lidt at skifte med, når den skal vaskes

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

Loa skriver:

Isabella er kommet i sin tremmeseng nu, inde ved siden af vores senge, hun er 4 1/2 måned, men var simpelthen for aktiv i hendes vugge, til vi turde lade hende blive puttet i den.... Ellers har hun før sovet i vores seng, men når hun vender sig på tværs i løbet af natten, så fylder hun altså for meget

Så hun blev bare puttet som hun plejer og hun sover bedre end hun gjorde før

albert er 12 uger, men er alt for lang til hans  vugge nu, den er ellers så fin og sød at se på men må overgive mig og sætte tremmesengen op imorgen, kan heller ikk have han sover ved mig, han basker med arme og ben når han sover, og snakker helt vild, men han sover på samme værelse som mig bare den anden side a rummet, da jeg kun har en 2 værélses.

håber han kan finde ud af sin nye og STORRE seng

Anmeld

27. november 2010

Janni85

Jeg havde en ekstra dyne liggende i tremmesengen så den ikke virkede så stor til at starte med  De sagde ikke noget til at blive rykket - tror de var glade for mere plads

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

Baagøe skriver:

Kender det godt. Laura har en hund fra IKEA, som vi har døbt Molly. Vi har så været nødt til at køre i IKEA igen og købe 2 andre Molly'er, så der er lidt at skifte med, når den skal vaskes

hihi. albert skal altid have sin stofble og holde i og så ligger han og så ligger han og nulre den og vifter med den i søvne den ryger nogle gange ud af vuggen og så vågner han, han sover meget urolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.