Hvad er forskellen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Mette.

Bavianis skriver:

Jeg har tænkt mig at købe en Odder - skal man også købe madrasser ved siden af der? Og er det kun til selve barnevognen eller er det også til liften? Vores barn skal sove i liften om natten også de første par mdr... 

Vi har en Odder Zip til vores datter. Du skal købe madras til både vogn og lift ved siden af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

AnneBJ

mariamiss6 skriver:

Umiddelbart så er forskellen, at uniq'en er ny, og derfor stadig i meget høj kurs, prismæssigt... De fører deres salgstrick på det nye stel, og mange (især her i vinterperioden) vælger en voksipose frem for en lift.
Desuden kan du sandelig få en rigtig fin og fed pusletaske til billigere penge end emmaljungas.

Du kan ikke presse dem i pris, det er Emmaljunga der (ganske ulovligt) bestemmer hvad prisen skal være. De må ikke give dig rabat på barnevognen, men hvis du skal have en masse andet, kan det være du er heldig at få forhandlet dig til en rabat på noget af det i stedet for.....

Umiddelbart, køb en billig lift, eller en voksi, liften bruger du alligevel kun ca. 3 måneder fordi baby alt for hurtigt vokser ud af den.

Og gå så på jagt efter drømmetasken

Så hvis man er "ligeglad" med det nye letvægterstel, og SKAL bruge en lift, så er supremen fin?

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

AnneBJ skriver:

Så hvis man er "ligeglad" med det nye letvægterstel, og SKAL bruge en lift, så er supremen fin?

Altså jeg har ikke set på den nye uniq model, men hvis stellet er den eneste forskel så er supremen ganske glimragende, jeg har den selv, og den er fin fin

Anmeld

28. november 2010

Mullebergen

AnneBJ skriver:

Jeg vil sige, som nævnt længere oppe, at de punkterfrie hjul er et kæmpestort plus på Uniq stellet 

Anmeld

28. november 2010

CamillaSoefelt

MatildeS skriver:

Jeg har uniq stellet og valgte det primært fordi det er lettere og har punkter/rustfrie hjul 

Nemmerlig...

Anmeld

28. november 2010

mortilnoahogmelina

noah3006 skriver:

Jeg har nu gået og undersøgt en masse vedr. emmaljunga´s barnevogne. Jeg vil jo gerne købe den der hedder big star uniq pga af stellet..

Nu har jeg så lagt mærke til at deres big star supreme model, der får man både pusletaske og lift med i prisen... så er det lige jeg spørg. hvad er forskellen på disse 2 modeller andet end stellet? nogen der ved om der er forskel? jeg kan nemlig ikke se det andet en det er stellet.

Og hvis det kun er stellet, så synes jeg sku godt nok man bliver taget ved næsen med hensyn til prisen.

En Uniq model ligger fra 6999 kr uden lift og pusletaske. 

En supreme inkl lift og pusletaske koster 5999 kr. og mener de sælger deres úniq stel til 1000- 1500 kr seperat. Hjælp mig lige hvis I kan, inden jeg går ud i babysam og evt gør et dumt køb. eller siger noget forkert til dem.

KLEM

Heej .

Hmm , jeg har selv bestilt en emmejunga barnevogn . Først den til 5999.

forskellen på den og så den anden er at der er termobund i den anden og så er der os noget på kalechen (staves) som ikk er ens .

Den til 5999 kr er det de kalder en "billig" udgave af emmejunga , var det de sagde til mig i butikken .

Vi endte med at bestille den til ja alt i alt med lift og pusle taske har vi givet 7550 kr .

Jeg håber det kunne hjælpe dig lidt .

Man kan ikk få den til 5999 i alle farver hellere .

Knus

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

Bavianis skriver:

Eiiii - det burde da følge med!!!

De ved sandelig hvordan de skal tjene penge på os...

Jeps, men sådan har det nu altid været altså, med madrasserne

Madrasser i barnevogne, ved indkøb, er kun for show

Anmeld

2. december 2010

noah3006

Så piger, nu har jeg været i Babysam og forhøre mig. Nu skal i bare høre hvorfor der er pris forskel.:

Den nye model Uniq har udluftning i bunden (dvs en skubbefunktion der sidder nede i bunden foran som man kan skubbe eller hive i alt efter om man vil havde luft op igennem ved madressen eller ej.) + det nye letvægts stel og punkteringsfri dæk.

Og den anden model Big city (som jeg fandt ud af den hed) har træbund og ingen udluftnings funktion. + den er heller ikke i helt samme mønster som de nye modeller og har så det alm stel med luft dæk. og man får kun lift med nu i prisen, ikke nogen pusletaske.

Håber det gav andre svar på måske noget de ikke viste.

Jeg ved i hvert fald at jeg kommer til at bruge mange penge nu. hehe men det er baby også værd.

Klem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.