Hvad er forskellen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. november 2010

noah3006

Jeg har nu gået og undersøgt en masse vedr. emmaljunga´s barnevogne. Jeg vil jo gerne købe den der hedder big star uniq pga af stellet..

Nu har jeg så lagt mærke til at deres big star supreme model, der får man både pusletaske og lift med i prisen... så er det lige jeg spørg. hvad er forskellen på disse 2 modeller andet end stellet? nogen der ved om der er forskel? jeg kan nemlig ikke se det andet en det er stellet.

Og hvis det kun er stellet, så synes jeg sku godt nok man bliver taget ved næsen med hensyn til prisen.

En Uniq model ligger fra 6999 kr uden lift og pusletaske. 

En supreme inkl lift og pusletaske koster 5999 kr. og mener de sælger deres úniq stel til 1000- 1500 kr seperat. Hjælp mig lige hvis I kan, inden jeg går ud i babysam og evt gør et dumt køb. eller siger noget forkert til dem.

KLEM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

AnneBJ

Jeg følger lige med her... Har ikke kigget nærmere på mærkerne, ved bare det skal være en Emmaljunga...

Anmeld

28. november 2010

AnneBJ

Opper lige engang

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

Umiddelbart så er forskellen, at uniq'en er ny, og derfor stadig i meget høj kurs, prismæssigt... De fører deres salgstrick på det nye stel, og mange (især her i vinterperioden) vælger en voksipose frem for en lift.
Desuden kan du sandelig få en rigtig fin og fed pusletaske til billigere penge end emmaljungas.

Du kan ikke presse dem i pris, det er Emmaljunga der (ganske ulovligt) bestemmer hvad prisen skal være. De må ikke give dig rabat på barnevognen, men hvis du skal have en masse andet, kan det være du er heldig at få forhandlet dig til en rabat på noget af det i stedet for.....

Umiddelbart, køb en billig lift, eller en voksi, liften bruger du alligevel kun ca. 3 måneder fordi baby alt for hurtigt vokser ud af den.

Og gå så på jagt efter drømmetasken

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

By the way - for 4 år siden kostede en supreme, med taske og lift, rundt regnet 7500....

Og husk så lige at kæbe madrasser ved siden af ikke

Anmeld

28. november 2010

Bavianis

mariamiss6 skriver:

By the way - for 4 år siden kostede en supreme, med taske og lift, rundt regnet 7500....

Og husk så lige at kæbe madrasser ved siden af ikke

Jeg har tænkt mig at købe en Odder - skal man også købe madrasser ved siden af der? Og er det kun til selve barnevognen eller er det også til liften? Vores barn skal sove i liften om natten også de første par mdr... 

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

Jeg har tænkt mig at købe en Odder - skal man også købe madrasser ved siden af der? Og er det kun til selve barnevognen eller er det også til liften? Vores barn skal sove i liften om natten også de første par mdr... 

Kig i barnevognen når du er der, men sikkert ja....

De fleste barnevogne sælges med en pyntemadras, som altså bare et vattæppe, og i bedste tilfælde et dobbeltlags vattæppe.... Din baby kommer til at ligge ufattelig hårdt på sådan en, og koldt....

Køb de der helsemadrasser... De er smådyre, men de er gode, og det er dejligt, når baby har et uheld, at betrækket på madrassen OGSÅ er et tisselagen så man bare tager betrækket af og vasker i maskinen, og vupti, så er det klart igen

Hovsa, det gælder både lift og barnevogn ja

Anmeld

28. november 2010

Mullebergen

Jeg har uniq stellet og valgte det primært fordi det er lettere og har punkter/rustfrie hjul 

Anmeld

28. november 2010

Bavianis

mariamiss6 skriver:

Kig i barnevognen når du er der, men sikkert ja....

De fleste barnevogne sælges med en pyntemadras, som altså bare et vattæppe, og i bedste tilfælde et dobbeltlags vattæppe.... Din baby kommer til at ligge ufattelig hårdt på sådan en, og koldt....

Køb de der helsemadrasser... De er smådyre, men de er gode, og det er dejligt, når baby har et uheld, at betrækket på madrassen OGSÅ er et tisselagen så man bare tager betrækket af og vasker i maskinen, og vupti, så er det klart igen

Hovsa, det gælder både lift og barnevogn ja

Eiiii - det burde da følge med!!!

De ved sandelig hvordan de skal tjene penge på os...

Anmeld

28. november 2010

2babygirls

Bavianis skriver:

Vi har en Odder Victory og ÆLSKER den  men ja begge madrasser skal du ud og købe. de følger ikke med.. Købte de der dunlopillo madrasser til barnevognen og tremmesengen fordi baby skal have det bedste og så købte jeg helse madrassen til liften da hun kun skulle ligge i den i ca 3 mdr, men alligevel kunne jeg ikke nænne at hun skulle have den dårligst madras.

Vi købte det hele i babysam på een gang ca da jeg var halvejs fordi barnevognen skal bestilles tidligt, og brugte så ca 25.000kr og fik et gavekort på 10% af beløbet

Så bare ud og forhandle med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.