Gode råd mod tandpine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

L-Mortil3

Puha, tak for de gode råd.

Jeg fik ringet til vagtlægen igår og fik noget smertestillende hos ham, en om dagen, og så det "tilladte" pamol, og så ellers afsted til gebisdoktoren på tirsdag GYS! Men der er intet andet for...

Og for at komme den der med ingen tænder på forskud, så har jeg længe overvejet at få kunstige tænder, hvis de da ikke var så skide dyre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mette.

Line&Liam skriver:

Puha, tak for de gode råd.

Jeg fik ringet til vagtlægen igår og fik noget smertestillende hos ham, en om dagen, og så det "tilladte" pamol, og så ellers afsted til gebisdoktoren på tirsdag GYS! Men der er intet andet for...

Og for at komme den der med ingen tænder på forskud, så har jeg længe overvejet at få kunstige tænder, hvis de da ikke var så skide dyre.

Overlevede du gebisdoktoren i tirsdags?

Jeg kender kun alt for godt din skræk! Jeg kan næsten ikke tænke mig noget værre og gruer for det hver eneste gang det igen er tid til tjek. 

Anmeld

2. december 2010

L-Mortil3

Mette. skriver:

Overlevede du gebisdoktoren i tirsdags?

Jeg kender kun alt for godt din skræk! Jeg kan næsten ikke tænke mig noget værre og gruer for det hver eneste gang det igen er tid til tjek. 

Njaaa både og, sad der længe nok til at få KIGGET på bisserne i tirsdags, og så fik jeg en tid til at få fjernet møget tirsdag, og hun har sat laaaang tid af, så jeg kan få pauser! GYS!

Anmeld

2. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Line&Liam skriver:

Njaaa både og, sad der længe nok til at få KIGGET på bisserne i tirsdags, og så fik jeg en tid til at få fjernet møget tirsdag, og hun har sat laaaang tid af, så jeg kan få pauser! GYS!

Det er stærkt gået, Line..

Jeg havde det sygeste hul i tanden og måtte til tandlægen, jeg har også tandlægeskræk! I stor stil!! Men jeg klarede det, de kunne dig ikke redde min tand så den blev revet ud!

Jeg håber du klarer det, på tirsdag, trods alt..

Anmeld

2. december 2010

L-Mortil3

DatterMalou skriver:

Det er stærkt gået, Line..

Jeg havde det sygeste hul i tanden og måtte til tandlægen, jeg har også tandlægeskræk! I stor stil!! Men jeg klarede det, de kunne dig ikke redde min tand så den blev revet ud!

Jeg håber du klarer det, på tirsdag, trods alt..

Det vender sig i mavsen bare ved tanken, men omvendt, så er jeg da langt fra vild med at gå og have så ondt!

Dommen blev at visdomstanden skal opereres ud, og tanden ved siden af, forsøges reddet, hvis ikke det går ryger den med ud, men så skulle tandpinen også forsvinde...

Der er INTET værre end tandlæge skræk! Den allerstørste respekt fra mig til dem der kommer frivilligt hver 6 mdr til tjek

Anmeld

2. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Det gør jeg nu, helt frivilligt.

Det er altid noget at den skal opr. ud og du ikke bare skal bedøves. Det er gyseligt, den måde ´det siger på.....

Jeg ønsker i min sjæl at du intet kan høre!

Anmeld

2. december 2010

Mette.

Hvor er du sej.  - synes virkelig det var godt klaret du kom afsted, og det er jo heller ikke holdbart at have så ondt.

Håber du klare tirsdag., men hvis tandlægen er god og giver dig pauser skal du nok klare det med bravour. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.