Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Der er SÅ mange fine billeder på bloggen! Desværre må jeg ikke kommentere, men læser med!!
Der er SÅ mange fine billeder på bloggen! Desværre må jeg ikke kommentere, men læser med!!
hopsa...jeg tror du kan nu.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: hopsa...jeg tror du kan nu.....
No problemo! Jeg skal indtaste kodeord for at sende kommentaren, og du skal godkende den! - ikke at det er et problem, men så ved du hvordan det "ser ud" hos andre
AnneBJ skriver: No problemo! Jeg skal indtaste kodeord for at sende kommentaren, og du skal godkende den! - ikke at det er et problem, men så ved du hvordan det "ser ud" hos andre
coolio
Tjuhl skriver: så har jeg en blog hvis du vil læse med, så send mig din mailadresse (det skal være en g-mail), så godkender jeg dig som læser (ja, jeg er nemlig af den strikse blog-skriver slags!)
så har jeg en blog
hvis du vil læse med, så send mig din mailadresse (det skal være en g-mail), så godkender jeg dig som læser (ja, jeg er nemlig af den strikse blog-skriver slags!)
Jeg vil gerne læse med..
prinsesserne@gmail.com
Chatarina skriver: Jeg vil gerne læse med.. prinsesserne@gmail.com
jeps, så har du fået invitation
Hej! Jeg vil også rigtig gerne læse med...
Men må man få en invitation selv om man ikke er en NS'er?
Sara_S skriver: Hej! Jeg vil også rigtig gerne læse med... Men må man få en invitation selv om man ikke er en NS'er?
ja det må man gerne bare send mig din mail adresse
Tjuhl skriver: ja det må man gerne bare send mig din mail adresse
Hvor godt! TAK!
Adressen er sendt til din inbox!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128