Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så har jeg en blog
hvis du vil læse med, så send mig din mailadresse (det skal være en g-mail), så godkender jeg dig som læser (ja, jeg er nemlig af den strikse blog-skriver slags!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville gerne læse med, men har hotmail...Så jeg må jo "nøjes" med, det som jeg kan få med herinde fra
Hm, jeg har en g-mail, men kan skisme ikke huske den og bruger den heller ikke! Så jeg må vist også nøjes
de fleste ting står også herinde der er bare mange flere billeder fx end herinde
Tjuhl skriver: de fleste ting står også herinde der er bare mange flere billeder fx end herinde
IHH... måske skal min næste overspringshandling så være at finde ud af hvad den mailadresse er... Skal man tjekke mail på den, eller er det bare for du kan holde styr på hvem der har adgang?
AnneBJ skriver: IHH... måske skal min næste overspringshandling så være at finde ud af hvad den mailadresse er... Skal man tjekke mail på den, eller er det bare for du kan holde styr på hvem der har adgang?
det er kun for invitationens skyld, altså...jeg skal bruge den så jeg kan godkende dig som læser og så sender den en invitation til dig som du skal åbne for at komme ind på bloggen. men jeg tror kun det er den ene gang du skal åbne den
Tjuhl skriver: det er kun for invitationens skyld, altså...jeg skal bruge den så jeg kan godkende dig som læser og så sender den en invitation til dig som du skal åbne for at komme ind på bloggen. men jeg tror kun det er den ene gang du skal åbne den
Okay, jamen så vender jeg stærkt tilbage!
Jeg vil gerne kiggesnage billeder så du må gerne sende mig en invitation... du har ihvertfald den ene af mine gmail adresser, det ved jeg
hvis der er andre der vil se med... jeg poster ikke ret mange billeder herinde, tror jeg, jeg får dårlige nerver ved tanken om, at min far fx kan sidde og kigge på Sol
Tjuhl skriver: hvis der er andre der vil se med... jeg poster ikke ret mange billeder herinde, tror jeg, jeg får dårlige nerver ved tanken om, at min far fx kan sidde og kigge på Sol
Der er SÅ mange fine billeder på bloggen! Desværre må jeg ikke kommentere, men læser med!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128