Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babyklar skriver: Ja, kender det godt. Når jeg skal til MD - så lige bagefter skal jeg til samtale med en læge på sygehuset om fødsels :s om det er det ene eller det andet pga min lille højde og så jeg kan få lidt ro på om det
Ja, kender det godt. Når jeg skal til MD - så lige bagefter skal jeg til samtale med en læge på sygehuset om fødsels :s
om det er det ene eller det andet pga min lille højde og så jeg kan få lidt ro på om det
jah det bliver godt for dig..
Vi skal til jordemoder lige bag efter ang. amning i uge 20?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nina Sophia skriver: jah det bliver godt for dig.. Vi skal til jordemoder lige bag efter ang. amning i uge 20?!
Hvorfor om Amning? ?
åårrh tillykke med prinsessen i mavenGlæder mig til at se hende.Dejligt at alt så fint ud.Kram
Babyklar skriver: Hvorfor om Amning? ?
aner det ikke
Nina Sophia skriver: neeeeej hvor dejligt smukke tillykke så ved jeg kønnet på min om 8 dage, arrh jeg glder mig.. Skal du så ud idag og købe lidt lyserøde??
neeeeej hvor dejligt smukke tillykke
så ved jeg kønnet på min om 8 dage, arrh jeg glder mig..
Skal du så ud idag og købe lidt lyserøde??
Jeg når lige at komme før dig Scanning den 8 Dec... (Du får en pige)
Nina Sophia skriver: aner det ikke
De fleste holder kursus i amning.. Det bliver vi i odense ihvertfald tilbudt hver gang..
Lyder underligt :s
maria_wt skriver: Jeg når lige at komme før dig Scanning den 8 Dec... (Du får en pige)
jah det gør du sandelig.. hehe
iiih jeg kan altså næsten ikke vente
du ved ikke hvad du får endnu vel??
Stort tillykke med den lille Prinsesse
Nina Sophia skriver: jah det gør du sandelig.. hehe iiih jeg kan altså næsten ikke vente du ved ikke hvad du får endnu vel??
Nej ikke før på onsdag.. Men mor tror en dreng og far en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128