Kønsscanning idag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

betiinsen

thilde-tusindfryd skriver:

Tillykke med pigen. Jeg går ud fra, at med prinsesse mener du en pige ? Eller er du kongefamilie ?

Hvor langt er du henne i graviditeten ? På din profil står der 15. uge. Er det korrekt ? Har du så ikke været til scanning i 12. uge på hospitalet ? Skal man så allerede til scanning igen i 15. uge og er det en jordmoder, der gør det ? Er det evt. 1. jordmoder besøg, du har været til ? Scanner de altid der ? Eller er det en privat jordmoder, du bevidst selv har valgt, for at få kønnet at vide ?

Jeg har lige været til NF scanning igår og er 12+3 idag. Mit første jordmoder besøg er 22. dec. Da vil jeg så være i starten af uge 17. Men ved ikke, om hun scanner der ? Jeg vil nemlig også gerne vide kønnet. Er bare så spændt på det.

tak jo en lille pige.. hehe

Jeg er i slutningen af uge 15, og var til NF scanning i uge 12. Altså hvis du vil have en kønsscanning er det ofte noget du skal betale for. vi gav 450 kr. Når du er ved jordemoder i uge 16-17 scanner de dig ikke og kan ikke fortælle dig kønnet

.. Ellers kan du måske få det at vide i uge 20-21 til MD scanning, men det er slet ikke alle læger der vil fortælle det..

Det er forskelligt hvornår man kan blive kønsscannet. Normalt siger man i uge 16.. dvs. om et par dage for mig, men nogle bliver i uge 14.. dog er det meget sjældent at privat jordemoderen vil gøre det så tidligt Men fik at vide at jeg var meget spinkel og mit bmi kun var på 18, så derfor kunne man godt se det nu. så det kommer lidt an på vægt osv også

og ja blev scannet hos jordermoder.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

betiinsen

Pernille08 skriver:

JA søger endelig for at nyde det , pludselig er i 3 i stedet for 2

- Ja det bliver fantastisk , jeg lider SÅ meget af bækkenløsning , at jeg ville ønske den ville komme lige nu på trods af det dejlige snevejr

ja har du helt ret i.. kan godt forstå du gerne vil have den ud nu hehe.. men held og lykke med det mange gange når det er jo

Anmeld

27. november 2010

mortilnoahogmelina

betiinsen skriver:

ja har du helt ret i.. kan godt forstå du gerne vil have den ud nu hehe.. men held og lykke med det mange gange når det er jo

Tusinde tak sakl du have

Anmeld

27. november 2010

thilde-tusindfryd

betiinsen skriver:

tak jo en lille pige.. hehe

Jeg er i slutningen af uge 15, og var til NF scanning i uge 12. Altså hvis du vil have en kønsscanning er det ofte noget du skal betale for. vi gav 450 kr. Når du er ved jordemoder i uge 16-17 scanner de dig ikke og kan ikke fortælle dig kønnet

.. Ellers kan du måske få det at vide i uge 20-21 til MD scanning, men det er slet ikke alle læger der vil fortælle det..

Det er forskelligt hvornår man kan blive kønsscannet. Normalt siger man i uge 16.. dvs. om et par dage for mig, men nogle bliver i uge 14.. dog er det meget sjældent at privat jordemoderen vil gøre det så tidligt Men fik at vide at jeg var meget spinkel og mit bmi kun var på 18, så derfor kunne man godt se det nu. så det kommer lidt an på vægt osv også

og ja blev scannet hos jordermoder.dk

Tak for info

Hvad betyder MD scanning? Har tit set det, men ved ikke, hva MD står for ?

Anmeld

27. november 2010

MF<3

betiinsen skriver:

tak og tillykke til dig også..

og også tillykke med fødselsdagen

alle var også sikker på det var en dreng i min familie

Tusind tak .

Anmeld

27. november 2010

Minmio

betiinsen skriver:

Var til kønsscanning idag... En lille Prinsesse

Var ellers selv helt sikker på det var en dreng. Men fra første sek. jordemoderen scannede kunne hun se det var en pige. Hun var meget omhyggelig og scannede i alt en halv time... med enden op af osv.

derudover hørte vi hjertelyd, det var fantastisk..<3 og barnets mål og vægt osv. var perfekt. dejlig dag

Hvor dejligt, stort tillykke

Anmeld

1. december 2010

sandratobias

en pige... Hvor skønt.. Ej hvor blir det spændende...  

Sandra - Uge 27+3

Anmeld

1. december 2010

ønskebørn74

betiinsen skriver:

Var ellers selv helt sikker på det var en dreng. Men fra første sek. jordemoderen scannede kunne hun se det var en pige. Hun var meget omhyggelig og scannede i alt en halv time... med enden op af osv.

derudover hørte vi hjertelyd, det var fantastisk..<3 og barnets mål og vægt osv. var perfekt. dejlig dag

Tillykke med den bette tøs i maven... Dejligt!!!

Anmeld

1. december 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

Tillykke ..

ville også rigtig gerne have en kønsscanning når jeg er 16uger henne heh .

hva sir manden til en lillle prinsesse`?

Anmeld

1. december 2010

Valle81

thilde-tusindfryd skriver:

Tak for info

Hvad betyder MD scanning? Har tit set det, men ved ikke, hva MD står for ?

Md står for misdannelse scanning og bliver lavet i uge 20-21.

Der tjekker de for hjertefejl osv.

Ofte til denne scanning vil de gerne fortælle kønnet hvis de kan - men der er steder hvor de ikke yder denne "service".

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.