Fødsel af Jonas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

sarahb

AA10 skriver:

Mash'Allah hvor er han dejlig... stort tillykke

tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Rosa

KÆMPESTORT tillykke med endnu en fuldstændigt bedårende lille mandse! Og thumbs up for din seje seje fødsel, usch, jeg skar lige tænder i sympati da du beskrev hvor hurtigt du åbnede dig - du er en jernlady

Håber I får nogle fantastiske dage, at Isaac på et tidspunkt lader dig holde Jonas og at kærligheden efterhånden vil strømme mere balanceret - det er jo en valuta man aldrig bliver fattig på som mor

De kærligste hilsner fra skabs-NS'er

Rosa

Anmeld

5. december 2010

sarahb

Rosa skriver:

KÆMPESTORT tillykke med endnu en fuldstændigt bedårende lille mandse! Og thumbs up for din seje seje fødsel, usch, jeg skar lige tænder i sympati da du beskrev hvor hurtigt du åbnede dig - du er en jernlady

Håber I får nogle fantastiske dage, at Isaac på et tidspunkt lader dig holde Jonas og at kærligheden efterhånden vil strømme mere balanceret - det er jo en valuta man aldrig bliver fattig på som mor

De kærligste hilsner fra skabs-NS'er

Rosa

tak skal du have søde
Ja han er så bedårende, og jeg ved slet ikke hvor jeg har gemt alt den kærlighed jeg nu har til de 2 dejlige drenge og manden i mit liv. Mit hjerte blomstre for dem. Mums hvor er de dejlige.

Ja fødslen var sindsyg, det var så stærkt og så smertefuldt, men jeg overlevede da. Men nøj det var vildt..
Isaac er stasdig helt vild med ham og der bliver godt nok kysset meget herhjemme for tiden

Anmeld

16. december 2010

mor-til-vanessa

sarahb skriver:

Hej alle sammen.

SÅ blev det endelig min tur til at få min lille guldklump i armene.
Jeg startede med veer ved 20 tiden i torsdags og de blev kraftigere og kraftigere.
Ringede til fødegangen ved 23 tiden og de sagde jeg bare skulle komme. Så Omer bar Isaac op til hans forældre der bor lige her ved siden af, så han kunne sove videre der.
Jeg prøvede at få noget tøj på samtidig med mine veer bare slog mig helt ud. Det tog mig 1 time.

Vi ankom på herlev kl. 24 ca. Og efter 10-15 min ventetid og mig med kraftige veer, tog de mig ind og undersøgte mig, der var jeg 4 cm åben. Hun ville vende tilbage til os, i mellem tiden kastede og kastede jeg op af bare smerte og hun hentede os efter en 20 min ca. hvor vi gik på føde gangen.
Jeg lå en halv time på fødestuen og var ved at gå til af smerte da hun undersøgte mig igen og der var jeg 9,5 cm åben og vandet gik mens hun undersøgte mig. Lige derefter fik jeg voldsom presse trang kl. 1 ca. Hun holde den sidste kant væk mens jeg prøvede at presse. Det helt gik så stærkt og jeg havde så mange smerter at jeg kæmpede imod presse veerne ubevidst så gik i nærmest krampe i mine ben så Omer og JM måtte stå og hive dem fra hinanden så der var passage til han kom ud.
Han kom ud efter jeg havde presset i en halv time, dejlig og skøn. Alt i alt var vi på Herlev 1.5 time inden han var ude. Jeg gik ikke i stykker eller noget. Til trods for jeg aldrig har oplevet noget ligende, Isaacs fødsel var piece og cake i forhold til den tog 16 timer. Her var smerterne bare så intense og kraftige!
Jeg Var så lykkelig da jeg fik ham op til mig og han var bare ovenud skøn. Omer var så lykkelig og fortæller glad om hvor sej jeg var og hvor dejligt det var endelig at se ham komme op til mig.
Han vejer 3804 gr. og er 54 cm lang. Helt vild dejlig.
Han sutter så flot, og i nat har han sovet hele natten, måtte opgivende prøve at vække ham kl.1 til lidt mad, og kl. 4 fik jeg lidt gang i ham så han suttede en halv time. Ellers sover han trygt.

Isaac har taget godt imod ham ind til nu og kysser og krammer ham indtil videre, men han synes det er meget mærkeligt man ikke lige kan behandle ham som en dukke.

Vi har det alle så dejlig og nyder det ekstra familie medlem.
Men kan mærke jeg virkelig skal arbejde på at give mig selv lov til at elske ham ligeså højt som Isaac for jeg holder mig lidt tilbage i frygt for at såre Isaac. Det kan jeg slet ikke bære, men tror bare lige at jeg også skal ind i rollen som mor til 2 i stedet for 1 der fik min fulde kærlighed og opmærksomhed.

Tusinde tak for alle jeres dejlige hilsner og beskeder, det varmer så meget.

Så blev lille Jonas født på min elskedes bedstefars fødselsdag og det betyder super meget for mig at han ramte Skipper Josse´s dag

Her er lidt billeder af den dejlige Jonas.

så fandt jeg den lige... var nødt til at læse den.

endnu engang tillykke og sikke nogle dejlige billeder

knus

Anmeld

16. december 2010

sarahb

mor-til-vanessa skriver:

så fandt jeg den lige... var nødt til at læse den.

endnu engang tillykke og sikke nogle dejlige billeder

knus

tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.