Fødsel af Jonas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

JustAnotherName

Tillykke Sarah. Hvor er du sej. Og hvor er han dejlig.

Dine veer, tempo og fødsel, lyder fuldstændigt ligesom begge mine fødsler.

Jeg var 1 time og 3 kvarter på sygehuset, både med Bianca og Celina, fra jeg ankom til de var født. Turbo-fødsler! Med Celina havde jeg kun presseveer i 8 min, så var hun ude.

Det gør ekstremt ondt (ja, det gør veer vist for det meste altid, uanset hvordan) - men især når man udvider sig så hurtigt. Puha!

Men jeg vil hellere have sådan et kort, hurtigt og vellykket forløb, end at ende i timevis af smerter med veer i hele og halve døgn.

Men uanset hvordan ens fødsel forløber, er udbyttet jo altid det hele værd!

Og sikke en smuk og dejlig lille Jonas I har fået Jer  TILLYKKE MED HAM.

Knus herfra os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

N&J

Hvor var det en dejlig fødselsberetning Sarah, og hvor er han bare dejlig og rigtig smuk.. En kæmpe tillykke med ham til jer alle sammen. 

Knuz fra Jane

Anmeld

27. november 2010

oo

jeg kom lige til at udbryde et ÅH så højt at Sol glippede med øjnene  altså....jeg er jo ikke overrasket over at han er lækker, for det er Issac jo også, men han er DÆLEME DEJLIG, Sarah!!!! Kæmpe tillykke igen til dig og Omer

det gør hamrende ondt at udvide sig så hurtigt, det samme skete her og nøj, man bider sgu lidt i pudebetrækket så  men bagefter er man jo total Leo på Titanic: "I'm the king of the wooooooorld!"

Anmeld

27. november 2010

Barbamama

KÆMPE KÆMPE tillykke!!! Hvor er han skøn!!!!! Og sikke en fødsel!!! Der er ikke noget at sige til at smerterne har været intense når du har åbnet dig så hurtigt!!! Det var da helt vildt!!!!!

Anmeld

27. november 2010

lion

Ja det kan gøre pænt ondt når det hele går så hurtig.

Men endnu engang stor tillykke mked din søn.

Hvor er han da bare super dejlig. Skønne billeder

Anmeld

27. november 2010

Milka

du er eddermame sej!!! kan fandme godt forstå omer er stolt af dig

stort tillykke, han er jo lige til at spise, ham jonas der

Anmeld

27. november 2010

Karo

Endnu engang rigtig mange gange tillykke med Jonas.

Hvor er han dog bare dejlig Sarah.

Smelter helt af billedet med dig og Jonas og det med jer alle 3

Anmeld

28. november 2010

sarahb

tak skal i have alle sammen.
En vild omgang, puha. Men han er jo det hele værd..
Han er så ufattelig skøn og der har ikke været et spor af jalouxi fra Isaac .. Kun fra mig for Isaac vil sgu sidde med ham konstant når han endelig er vågen... SÅ sødt, men jeg vil jo os.. haha..
Ej det er dejligt han er så go ved ham. Kys og kramme hele tiden.

Mælken er løbet til, så der er gang i mælkeproduktionen, og Jonas spiser bare så flot..

Så her er alt skønt, foruden alt det sne udenfor. Det er jeg bare ikke særlig go til

Anmeld

28. november 2010

NaFe

hold da op en dejlig gut.. Du har virkelig de skønneste to drenge nu sarah..du må være så stolt...

stort tillykke igen med ham...

stort knus

Anmeld

28. november 2010

TbCp

Stort tillykke han ser skøn ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.