Barnet søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Mette.

Mette88 skriver:

Det lyser jo min lille Malou.. hun er så kun 3 måneder.. Hun skal vugges i søvn..

Det kan hvertfald sagtens være hun slet ikke føler sig tryg nok endnu. Vi var hvertfald ikke i tvivl da Emilie var klar, for pludselig kunne hun bare, så jeg ville væbne mig med tålmodighed.

.. Og nyd mens hun ville - da Emilie lærte at sove selv ville hun ikke længere sove i mine arme, så det er slut nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

MetteMTH

Mette. skriver:

Det kan hvertfald sagtens være hun slet ikke føler sig tryg nok endnu. Vi var hvertfald ikke i tvivl da Emilie var klar, for pludselig kunne hun bare, så jeg ville væbne mig med tålmodighed.

.. Og nyd mens hun ville - da Emilie lærte at sove selv ville hun ikke længere sove i mine arme, så det er slut nu.

Hvor lækkert.. Hvor gammel var hun da hun ikke gad det mere?

Anmeld

26. november 2010

Mette.

Mette88 skriver:

Hvor lækkert.. Hvor gammel var hun da hun ikke gad det mere?

Der var hun lige knap 6 måneder. HUn lærte næsten fra dag til dag at sove i sin egen seng, og efter hun fandt ud af det gad hun ikke putte ved mig mere.

Hun sover også bedre om natten nu og vågner aldrig, da hun er mere tryg fordi hun er faldet i søvn samme sted som hun vågner op og derfor selv falder i søvn igen hvis hun vågner. Men bare rolig, din datter skal nok lære det. Hun skal måske bare være lidt ældre.

Anmeld

26. november 2010

jannebjerre

Mette88 skriver:

Jeg gad bare godt min datter hun gad at tage flasken, så hun måske ikke var så urolig eller i det mindste bare en sut..

åhhh vil hun ikke det?? ammer du??

Hun vil ikke have en nusseklud eller bamse i stedet for så???

Anmeld

26. november 2010

MetteMTH

Mette. skriver:

Der var hun lige knap 6 måneder. HUn lærte næsten fra dag til dag at sove i sin egen seng, og efter hun fandt ud af det gad hun ikke putte ved mig mere.

Hun sover også bedre om natten nu og vågner aldrig, da hun er mere tryg fordi hun er faldet i søvn samme sted som hun vågner op og derfor selv falder i søvn igen hvis hun vågner. Men bare rolig, din datter skal nok lære det. Hun skal måske bare være lidt ældre.

Glæder mig til den dag kommer.. syntes også hun græder meget, men det er fordi hun nok er træt også skal jeg bare gå rundt med hende eller danse..

Anmeld

26. november 2010

MetteMTH

jannebjerre skriver:

åhhh vil hun ikke det?? ammer du??

Hun vil ikke have en nusseklud eller bamse i stedet for så???

Ja, hun vil kun hænge i mine patter Hun ligger  nogle gange med en stof ble..

Anmeld

26. november 2010

jannebjerre

Mette88 skriver:

Ja, hun vil kun hænge i mine patter Hun ligger  nogle gange med en stof ble..

HAha fedt ordvalg Men hvorfor så flaske???? 

Anmeld

26. november 2010

Mette.

Mette88 skriver:

Glæder mig til den dag kommer.. syntes også hun græder meget, men det er fordi hun nok er træt også skal jeg bare gå rundt med hende eller danse..

Ja, det er også dejligt. - Og det er dejligt med faste sengetider, så der er lidt mor og far tid om aftenen.

Min datter var også tit ulykkelig omkring 3 måneders alderen  - jeg tror også jeg er blevet bedre til at tyde hvornår hun er træt og det ikke kun nødvendigvis er når hun klør sig i øjnene.

Her hjalp det at gå ind i et mørkt rum, pakke hende ind i dynen også gå stille og roligt rundt i cirkler. Nogle gange nynnede jeg også stille for hende mens. Måske det kunne hjælpe hos jer. det er så hårdt når de små pus bare græder og græder.

Anmeld

26. november 2010

MetteMTH

jannebjerre skriver:

HAha fedt ordvalg Men hvorfor så flaske???? 

For så tror jeg ikke hun er så urolig.. Når de får bryst skal de jo have hele tiden

Anmeld

26. november 2010

MetteMTH

Mette. skriver:

Ja, det er også dejligt. - Og det er dejligt med faste sengetider, så der er lidt mor og far tid om aftenen.

Min datter var også tit ulykkelig omkring 3 måneders alderen  - jeg tror også jeg er blevet bedre til at tyde hvornår hun er træt og det ikke kun nødvendigvis er når hun klør sig i øjnene.

Her hjalp det at gå ind i et mørkt rum, pakke hende ind i dynen også gå stille og roligt rundt i cirkler. Nogle gange nynnede jeg også stille for hende mens. Måske det kunne hjælpe hos jer. det er så hårdt når de små pus bare græder og græder.

puha.. jeg gør næsten aqlt.. nynner og gør ved.. Igår begyndte jeg selv at græde, for det er bare så hårdt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.