Barnet søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. november 2010

MetteMTH

Hej..

Hvad er klokken når jeres små falder i søvn? Skal de vugges i søvn eller kan i bare ligge barnet ned i sengen?

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

jannebjerre

Mette88 skriver:

Hej..

Hvad er klokken når jeres små falder i søvn? Skal de vugges i søvn eller kan i bare ligge barnet ned i sengen?

Mvh. Mette

Felix sover kl.18.30/19.00 og bliver bare lagt og sover ca efter et kvarter...og så sover han ca 12timer i streg...

Anmeld

26. november 2010

Mette.

Mette88 skriver:

Hej..

Mvh. Mette

Min datter er 7 måneder. Hun har den sidste gode måned sovet cirka kl. 20. Før det var det mere forskelligt, alt mellem 19-23.

Hun har for cirka en måned siden lært at falde i søvn ved vi bare sidder ved hende 2 min., også går ud. Men får det, altså indtil hun blev et halvt år, skulle hun vugges i søvn i mine arme. Jeg har talt med SP om det og ligemeget hvad vi gjorde ville hun ikke sove selv før - så nogle børn har bare et større tryghedsbehov end andre.

Anmeld

26. november 2010

MetteMTH

jannebjerre skriver:

Felix sover kl.18.30/19.00 og bliver bare lagt og sover ca efter et kvarter...og så sover han ca 12timer i streg...

Får han flaske?

Anmeld

26. november 2010

Malthes mor

Malthe på 10 mdr går i seng kl. 20 og sover til ca kl 05. Han får en flaske kl 19.30 og så synger vi for ham. Kl 20 sover han

Anmeld

26. november 2010

jannebjerre

Mette88 skriver:

Får han flaske?

han bliver tilbudt en ja  Hvorfor???

Anmeld

26. november 2010

Hvem?

Mette88 skriver:

Hej..

Mvh. Mette

Min dreng bliver lagt hver aften ca. kl. 19.15, der får han hans natflaske og hans elskede sovedyr, han tømmer flasken og sover som regel når jeg har puttet ham et par gange.

Dog vågner han stadig om natten, men vi er helt nede på 1-2 gange nu, hvor jeg bare li skal putte ham også snorker han videre, herligt Han er forresten 10 måneder

Anmeld

26. november 2010

MetteMTH

Mette. skriver:

Min datter er 7 måneder. Hun har den sidste gode måned sovet cirka kl. 20. Før det var det mere forskelligt, alt mellem 19-23.

Hun har for cirka en måned siden lært at falde i søvn ved vi bare sidder ved hende 2 min., også går ud. Men får det, altså indtil hun blev et halvt år, skulle hun vugges i søvn i mine arme. Jeg har talt med SP om det og ligemeget hvad vi gjorde ville hun ikke sove selv før - så nogle børn har bare et større tryghedsbehov end andre.

Det lyser jo min lille Malou.. hun er så kun 3 måneder.. Hun skal vugges i søvn..

Anmeld

26. november 2010

B&J

daniel er snart 9 mdr kl 19 putter vi ham ind i sind seng så kan vi høre han rejser sig op og siger ahhhh hihihihihi men der går max 10minutter så sover han... også finder vi ud af løbet af natten om han vil have nat flaske eller ej nogle dage vil han andre dage ikke

Anmeld

26. november 2010

MetteMTH

jannebjerre skriver:

han bliver tilbudt en ja  Hvorfor???

Jeg gad bare godt min datter hun gad at tage flasken, så hun måske ikke var så urolig eller i det mindste bare en sut..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.