Buito skriver:
1000 tak, kigger jeg lige med det samme, rart at se hvad andre har købt så vi ikke køber for meget.
Vi får nok også en del foræret men alligevel.. 
~ Buito ~
Jeg havde nemlig også regnet med at få meget foræret, men jeg fødte 1. juledag, og dengang var butikkerne altså lukkede i julen
De eneste butikker der var åbne var Bilka/kvickly osv. så vi fik meget legetøj, sutter, sutteflasker og ikke rigtig noget tøj (jeg mener ikke at tøj-afdelingen var så stor dengang/at det var ligeså fint som det man kan købe der nu)
Derfor så MANGLEDE vi altså virkelig bare tøj!!! Og det var så super super træls! At stå der midt om natten og der ikke var flere natdragter da de stadig var i vaskemaskinen og så skulle lille-pigen have cowboy-bukser på at sove videre i, det var bare IKKE optimalt! Derfor har jeg denne gang købt MASSER af det hele, og får sikkert derfor et barn der stort set ikke gylper og derfor kan have samme sæt tøj på hele dagen, he he he
Ofte så er der brugere herinde der sælger ALT det baby-tøj de havde i str. 50-56 for en 3-400 kr, og sådan en pakke kan du jo evt. købe. Så har du i alt fald MASSER og løber ikke tør, og har heller ikke brugt en formue på det! Så har du det som "reserve" ved siden af det du selv har købt indtil nu og det du får i gave!
Anmeld