Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: nu ved jeg jo ikke hvad budgettet er. men altså vi fandt så et sæt for et par måneder siden. men de er ikke specielt dyre
nu ved jeg jo ikke hvad budgettet er. men altså vi fandt så et sæt for et par måneder siden.
men de er ikke specielt dyre
har ikke mere end 300 ca hihi
men må lige ned og lure i butikkerne,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med et gavekort til noget wellness eller noget? Nu ved jeg ikke hvor meget du vil give for, men det koster 500 kr.
Eller hvad med noget Georg Jensen eller Trip Trap. Det er min mor på 52 år, helt vild med.
Jeg ved i hvert fald at Kristians mor er helt vild med det mærke der hedder Kenzo.
Kageteenageren skriver: Hvad med et gavekort til noget wellness eller noget? Nu ved jeg ikke hvor meget du vil give for, men det koster 500 kr. Eller hvad med noget Georg Jensen eller Trip Trap. Det er min mor på 52 år, helt vild med.
hvor kan man få sådanne ting?(; er ikke så kendt i butikker hihi
men wellness er desværre ikke noget for hende(;
christina1994 skriver: Jeg ved i hvert fald at Kristians mor er helt vild med det mærke der hedder Kenzo.
hihi okay(; kan også være de ender med jeg laver e kurv men en masse ting og sager hihi
Alberts/ skriver: hvor kan man få sådanne ting?(; er ikke så kendt i butikker hihi men wellness er desværre ikke noget for hende(;
I Kop&Kande, Imerco, Inspiration osv
Georg Jensen og sådan noget kan du vidst nok købe nede i Imerco.
Kageteenageren skriver: I Kop&Kande, Imerco, Inspiration osv
har sørme en imerco her nede der må jeg ned og lure
christina1994 skriver: Georg Jensen og sådan noget kan du vidst nok købe nede i Imerco.
må lige der ned og kigge endag(;
Hvis du ønsker sig en sodavandstreamer kunne du så ikke slå dig sammen med en anden der også skal give gave. Så får hun hvad hun ønsker dig, og måske hellere 1 gave man bliver rigtig glad for en to (en fra jer hver) som hun måske ikke bliver så vild med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128