Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: nå ja alle mennesker har vel gryder men nogle rigtig lækre gryder. svigermor hun får et mandolinjern- det var måske også en ide. til fødselsdag får mine forælre et billee af den gravide mave regner jeg med
nå ja alle mennesker har vel gryder men nogle rigtig lækre gryder.
svigermor hun får et mandolinjern- det var måske også en ide.
til fødselsdag får mine forælre et billee af den gravide mave regner jeg med
hiihi hun får nemliig billede a albert i julegave, men er sådanne gryder ikke dyre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min mor er 52 og bruger red woman fra hugo boss.
christina1994 skriver: du kan også gå til fotografen og få taget et billede af dig og Albert sammen. og så sætte det i en ramme.
du kan også gå til fotografen og få taget et billede af dig og Albert sammen. og så sætte det i en ramme.
ja lur lige i svigermors dufterrig,
men hun får nemlig et billede i julegave hihi
Gavekort til fx inspiration, og skriv i kortet, at du desværre ikke har råd til en sodastream men giver et bidrag til den istedet for...
Maise skriver: min mor er 52 og bruger red woman fra hugo boss.
tak den er skrevet ned så må jeg ned i matas og kigge engang, håber lidt sneen ´er væk på mandag(;
det skal jeg nok. så skriver jeg lige til dig på mobilen senere.
nåéh okay.
Alberts/ skriver: hiihi hun får nemliig billede a albert i julegave, men er sådanne gryder ikke dyre?
nu ved jeg jo ikke hvad budgettet er. men altså vi fandt så et sæt for et par måneder siden.
men de er ikke specielt dyre
bagger26 skriver: Gavekort til fx inspiration, og skriv i kortet, at du desværre ikke har råd til en sodastream men giver et bidrag til den istedet for...
god ide, hmm må je lige se om jeg kan finde sådan en butik(;
christina1994 skriver: det skal jeg nok. så skriver jeg lige til dig på mobilen senere. nåéh okay.
super
Har mødt mange kvinder i 50'erne der går med Wanderbilt eller hvad den hedder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128