Glatte veje i Seattle! (Video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

TbCp

Det da sindsygt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Dinna88

tjm skriver:

hold da helt magle, hvor er det dog vildt,... komisk at se men det satme os bare alvorligt.... global opvarmning? næ tak, jeg tror vi møder is periode igen i år når det allerede starter så tidligt.... det jo helt VILDT!!!

Ja, altså, folk sætter jo deres liv på spil!
De hårde vintre er også en følge af den globale opvarmning. Men jeg er ret forvirret omkring denne vinter, for den ene siger at den bliver mild og den anden siger at det bliver den hårdeste siden 70'erne, mener jeg! 

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

tjm skriver:

I roskilde ved osted står der en benzin tank vogn ude midt på marken mellem, og igår lykkes det da os manden og jeg at køre i grøften med meget høj fart (intet er sket gudskelov) men hvor er det dog vildt at køre i...
flere steder os i Dianalund er der væltet lastbiler rundt og personbiler og en har været så slem at han tog et træ med sig og forsatte ind i en modkørende bil (bilen total smadret, men ingen person skade) ... FOLKENS bliv hjemme i weekenden! de har LOVET snestorm

Det lyder godt nok vildt! godt at ingen er kommet til skade 

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Så også den video igår, det er jo vanvittigt!! Og tænker bare, når folk for enden af bakken kan se de modkørende og dem på vej op af bakken glider som bare pokker - hvorfor fisen vælger de så selv at køre op?? Hmm, så beder de vidst selv om det

Det er helt vildt med det snevejr vi har nu.
Vi har omkring 50 cm. mindst ude i vores "have" her i Randers
Får det dog ingen ende?!?!!?

De tænker ikke logisk derovre

Jamen, det fortsætter bare! hvor i Randers bor du? Jeg bor omkring sygehuset, der er cirka 30 centimeter sne. Men det falder fortsat! Min bror siger at han gik forbi en bænk hvor der lå 40 cm.

Anmeld

26. november 2010

JuelZ

Dinna88 skriver:

Det lyder godt nok vildt! godt at ingen er kommet til skade 

jeg satser bare stærkt på at DK har nok salt denne gang! det nytter ikke noget at vi står ligesom sidst... men hva faen så må folk blive hjemme, det er kun at risikere sit liv og sætte andres liv i fare os... - er os glad for at der intet er sket med nogen... men sikke en oplevelse selv at køre i grøften.... vidste ikke om jeg sku græde eller grine, så det hele endte i et stort grin anfald selvom jeg var mega sur og tosset over at vi var kørt ud i det vejr...
men derimod kl 24.00 i nat gik vi ud og lege med sne istedet for at kører rundt... og det er nu ganske morsomt at lege med det, så længe det er på vores egen ben og ikk på hjul !

I må have en god dag/fredag folkens ...

Anmeld

26. november 2010

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

De tænker ikke logisk derovre

Jamen, det fortsætter bare! hvor i Randers bor du? Jeg bor omkring sygehuset, der er cirka 30 centimeter sne. Men det falder fortsat! Min bror siger at han gik forbi en bænk hvor der lå 40 cm.

Jeg bor nede omkring Søren Møllers gade.
Vi var ude igår og der forsvandt mine vinterstøvler, stod i sne til knæene næsten nogen steder  Det er vildt!

Snow keeps falling, all around me

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

tjm skriver:

jeg satser bare stærkt på at DK har nok salt denne gang! det nytter ikke noget at vi står ligesom sidst... men hva faen så må folk blive hjemme, det er kun at risikere sit liv og sætte andres liv i fare os... - er os glad for at der intet er sket med nogen... men sikke en oplevelse selv at køre i grøften.... vidste ikke om jeg sku græde eller grine, så det hele endte i et stort grin anfald selvom jeg var mega sur og tosset over at vi var kørt ud i det vejr...
men derimod kl 24.00 i nat gik vi ud og lege med sne istedet for at kører rundt... og det er nu ganske morsomt at lege med det, så længe det er på vores egen ben og ikk på hjul !

I må have en god dag/fredag folkens ...

Det håber jeg virkelig også! 

Det er godt at man kan vende det til noget positivt

Gad dag

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Jeg bor nede omkring Søren Møllers gade.
Vi var ude igår og der forsvandt mine vinterstøvler, stod i sne til knæene næsten nogen steder  Det er vildt!

Snow keeps falling, all around me

Shit. Det var da vildt! Det kan være jeg skal smutte derned i dag så - jeg vil ud og tage nogle billeder af sneen trods sygdom, og jeg tror jeg vandrer ud med Vorup enge, så kunne man da lige smutte forbi Sørens Møllers Gade, hvis der er så meget

Anmeld

26. november 2010

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Shit. Det var da vildt! Det kan være jeg skal smutte derned i dag så - jeg vil ud og tage nogle billeder af sneen trods sygdom, og jeg tror jeg vandrer ud med Vorup enge, så kunne man da lige smutte forbi Sørens Møllers Gade, hvis der er så meget

Det er omme i vores gård/have der er så meget. Der er også enkelte steder på vejen hvor der er lidt dyb sne. Men åååh hvor jeg ikke oooorker det

Her er der billeder:

Bilen er fra igår og de to andre er taget for ca. en time siden!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Det er omme i vores gård/have der er så meget. Der er også enkelte steder på vejen hvor der er lidt dyb sne. Men åååh hvor jeg ikke oooorker det

Her er der billeder:

Bilen er fra igår og de to andre er taget for ca. en time siden!

Wauw! Det var vildt. Er vejret forresten vildt godt nede ved her? Herude er solen kommet frem og himlen er blå! Det ser SUPER godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.