Glatte veje i Seattle! (Video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Dinna88

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1457920.ece

Folk er da for dumme, hvorfor vælger de at køre ud i det vejr OG at tage sådan en bakke?  Jeg håber at busserne her i Randers, hvor jeg bor, stopper med at køre inden det kommer så langt. 

Jeg grinte dog lidt for mig selv igår da min søster og jeg så en bus på rutebilstationen det tilsyneladende ikke kunne køre pga. is  Så der holdt den så. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

mortilflere

Bonden køre sneplov i randers for hededanmark , han siger det er helt vildt og at de ik kan stå fast i traktoren.

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

mortilflere skriver:

Bonden køre sneplov i randers for hededanmark , han siger det er helt vildt og at de ik kan stå fast i traktoren.

Så er det godt at jeg ligger syg og ikke skal ud i det vejr! 
Ej, min kæreste skal tage bussen fra Stevnstrup, blot 10-15 minutter fra byen, og ved den ene af busserne står der, på midttrafik, at der er fuldstændig kaos inde i centrum. Hm. 

Anmeld

26. november 2010

mortilflere

Dinna88 skriver:

Så er det godt at jeg ligger syg og ikke skal ud i det vejr! 
Ej, min kæreste skal tage bussen fra Stevnstrup, blot 10-15 minutter fra byen, og ved den ene af busserne står der, på midttrafik, at der er fuldstændig kaos inde i centrum. Hm. 

Det er helt vildt derinde , min den store skulle på HTX men blev hjemme det er jeg glad for 

Anmeld

26. november 2010

mortilflere

Har ham lige i tlf , han er i chok der er biler der sidder fast over alt og folk køre rundt som tosset....

Anmeld

26. november 2010

JuelZ

hold da helt magle, hvor er det dog vildt,... komisk at se men det satme os bare alvorligt.... global opvarmning? næ tak, jeg tror vi møder is periode igen i år når det allerede starter så tidligt.... det jo helt VILDT!!!

Anmeld

26. november 2010

JuelZ

I roskilde ved osted står der en benzin tank vogn ude midt på marken mellem, og igår lykkes det da os manden og jeg at køre i grøften med meget høj fart (intet er sket gudskelov) men hvor er det dog vildt at køre i...
flere steder os i Dianalund er der væltet lastbiler rundt og personbiler og en har været så slem at han tog et træ med sig og forsatte ind i en modkørende bil (bilen total smadret, men ingen person skade) ... FOLKENS bliv hjemme i weekenden! de har LOVET snestorm

Anmeld

26. november 2010

Steph_Laurits

Så også den video igår, det er jo vanvittigt!! Og tænker bare, når folk for enden af bakken kan se de modkørende og dem på vej op af bakken glider som bare pokker - hvorfor fisen vælger de så selv at køre op?? Hmm, så beder de vidst selv om det

Det er helt vildt med det snevejr vi har nu.
Vi har omkring 50 cm. mindst ude i vores "have" her i Randers
Får det dog ingen ende?!?!!?

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

mortilflere skriver:

Det er helt vildt derinde , min den store skulle på HTX men blev hjemme det er jeg glad for 

Ja, det var nok det bedste.

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

mortilflere skriver:

Har ham lige i tlf , han er i chok der er biler der sidder fast over alt og folk køre rundt som tosset....

Ih, øv et møg vejr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.