IH!! Hvorfor hænger de fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Frk. Himmelblå

Hi hi, synes det er super sødt, at du er anonym pga. en kage .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

man kan sagtens få det til at virke med MMF også....

Når du ruller, så lad være med at rulle frem og tilbage og frem og tilbage.... rul fra en ende (eller midten) til ende, løft rullen, og rul igen, drej MMF'en på underlaget, rul 1 gang fra en ende (eller midten) til enden, og løft rullen...

HUSK at dyppe din bogstavudstikker i noget (helst sigtet) flormelis, og derefter trykker du dit bogstav ud. Brug en tandstik eller tynd pensel til at fjerne det der ikke hører til bogstavet, og dask så "linialen" fladt ned i bordet, så det sige SMÆK!

Er dit bogstav slet ikke frit, gør det da igen.

Er dit bogstav delvis løst, kan du med forsigtighed føre en tandstik eller en meget tynd pensel hele vejen under bogstavet, og lirke det ud på den måde....

Det er sådan jeg gør Og jeg bruger MMF og flormelis....

HUSK hvis din MMF er for tør (altså har for meget flormelis) eller har ligget for længe, og er begyndt at stivne, så vil dine bogstaver aller højest sandsynligt knække, når du skal have dem ud af formen...

Åh, ja. SMÆK tricket. Det glemte jeg lige at få med. Herhjemme skulle man tro vi skød med hagl, når jeg gør det - godt overboen er næsten døv

Anmeld

28. november 2010

mariamiss6

Baagøe skriver:

Åh, ja. SMÆK tricket. Det glemte jeg lige at få med. Herhjemme skulle man tro vi skød med hagl, når jeg gør det - godt overboen er næsten døv

Hehe.... Så skulle du se Lillemor10, hun hoppe og danser på stolen, når jeg gør det, for hun bliver forskrækket hver gang, selvom jeg advarer hende om at det er nu hehehhehe...

Anmeld

28. november 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Hi hi, synes det er super sødt, at du er anonym pga. en kage .

Det er desværre ikke pga. kage..

Anmeld

28. november 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Hehe.... Så skulle du se Lillemor10, hun hoppe og danser på stolen, når jeg gør det, for hun bliver forskrækket hver gang, selvom jeg advarer hende om at det er nu hehehhehe...

Anmeld

29. november 2010

missbach

Anonym skriver:

Tusinde tak , jeg tror jeg kan få det til at virke nu - med det vigtigste våben - TÅLMODDIGHED !

Det er også min måde, men efter mmf'en er udrullet ligger jeg det lige på køl i 10 min, og så hopper de ud næsten hver gang..

dog bruger jeg maizena, da det med flourmelis godt kan blive for tørt.. men det kan sagtens du..

et sidste fif er at lave en duster med maizena i, som du bruger på både mmf'en og bogstaverne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.