Hvad hedder jeres børn og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.865 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Hej

er lige lidt nysgerrig hvad hedder jeres børn og hvorfor har de lige nøjagtig fået det navn?

Min søn hedder Oliver fordi både min mand og jeg har altid ville have en søn der hed oliver...

Min datter hedder Troia fordi hun var født 14uger for tidligt og mod alle odds nu ligger her og er 9mdr. uden nogle men, og da troia betyder fighter og at hun er den eneste der staves med i i dk så kunne hun ikke være andet end troia (fighter og  en ener)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

B&J

Vores dreng hedder Daniel for vi begge var enige

Anmeld

26. november 2010

KarinaBF

Min søn hedder Christian fordi det hed min farfar så siden han døde har jeg altid sagt at min første søn skulle hedde Christian og så var det jo lidt sjovt at min mands morfor også hed Christian (begge havde så et navn foran)

Min lille guldklump i maven skal hedde Christine (hvis det bliver en pige) fordi det hed min oldemor, min mormor og min moster enten til fornavn eller mellemnavn og så synes jeg det er flot 

Hvis det bliver en dreng skal han hedde Frederik det er fordi det er et navn som både min mand og jeg er vilde med og så passer det jo godt til Christian

Knus Karina

Anmeld

26. november 2010

Maise

Min datter hedder Clara opkaldt efter sin tipoldemor og jeg elskede meget højt. Hun døde da jeg var 6 år.

Anmeld

26. november 2010

LinLin

Mine drenge hedder David og Adam fordi det er de smukkeste drengenavne (deres fædre var heldigvis enige )

Anmeld

26. november 2010

merichs

Vores datter hedder Chanel fordi jeg synes det er et super smukt navn.

Anmeld

26. november 2010

Pige2009

Hej

er lige lidt nysgerrig hvad hedder jeres børn og hvorfor har de lige nøjagtig fået det navn?

Min søn hedder Oliver fordi både min mand og jeg har altid ville have en søn der hed oliver...

Min datter hedder Troia fordi hun var født 14uger for tidligt og mod alle odds nu ligger her og er 9mdr. uden nogle men, og da troia betyder fighter og at hun er den eneste der staves med i i dk så kunne hun ikke være andet end troia (fighter og  en ener)

SLETTET

Anmeld

26. november 2010

Sees

Min søn hedder Emil.
Jeg har altid ELSKET det navn, og både min farfar og far hed/hedder det til mellem-navn. To mænd jeg så/ser meget op til, så det skulle føres videre.

Til mellemnavn hedder han Sigurd - Opkaldt efter min oldefar (min mormors far). Jeg elskede min oldefar utrolig højt, så han skulle også have en indflydelse.

Anmeld

26. november 2010

LRJ

Min datter hedder Julie Irene, Pga Julie var det eneste pige navn vi begge syntes var søde, og Irene efter min kærestes afdøde mormor  

Anmeld

26. november 2010

Alberts/

Min søn hedder Albert til fornavn og det hedder han fordi at jeg red heste for en familie engang, og hun havde den sødeste lille frække gut på dengang 3-4 år og nu er han 7, og han var virkelig sød, og sagde de sødeste ting og gjorde de sejeste ting, han kunne tømme sin sandkasse som der var 2 tons sand i på lidt over 2 timer fordi han blev sur og ville flyttehjemmefra, hihi

og til mellemnavn hedder han  Vladimir, simpelhen fordi jeg vildt godt kan lide det navn,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.