Er jeg den eneste som...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Slet ikke kan holde tanken ud om, at gå ind i et nyt år uden en bebs i maven???

Du er ikke den eneste, der har det sådan Men er sikker på, at der er masser af skønner babyer til os i det kommende år

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Lisbeth1985

DK skriver:

Altså jeg blev gravid faktisk næsten på dagen hvor Rosa fødte Jonathan, så det er mig der pt sidder på gravid-staffetten Men jeg føder jo til Januar! Jeg har lovet at give gravid-stafet-pinden videre til en anden super sød og dejlig bruger der lææænge har kæmpet for at lave en baby. Men når hun så bliver gravid i januar og føder til september/oktober, så er den igen klar til at blive givet videre!

Det er pt. en drenge-stafet, men sig til hvis der er  nogen interesserede!!!

Jeg overtager den MEGET gerne

Anmeld

26. november 2010

ønskebørn74

Også her, men der er håb forude... For jeg er jo igang med nedregulering og skal til scanning i næste uge... Så vi håber der er en lille spire under bordet juleaften...

Anmeld

26. november 2010

Malene76

Nej du er bestemt ikke den eneste der har det sådan... Barnløshedsbehandling er hårdt... meget hårdt! Faktsisk ikke noget jeg ville ønske for nogen. Tror det er helt normalt. På en meget dårlig dag kan jeg virkelig blive misundelig på den helt grimme måde når jeg hører om andre der nemt bliver gravid. Håber det bedste for dig i det næste år.

MVH Malene

Anmeld

26. november 2010

Laulund87

Jeg sender babystøv til alle jer der har brug for det!!

Og så er jeg sikker på at der, lige om lidt, ligger babyfrø i maven på jer alle sammen!

Anmeld

26. november 2010

Mullefisen2011

Du er bestemt ikke den eneste søde..

Tror vi alle kan følge dig og håber virkelig på det samme..

Lige en masse positive tanker og  fingre for os

Anmeld

26. november 2010

AnneP

Hej Søde!

Har det på præcis samme måde! og jeg kan først gå igang igen efter nytår!!! -og der er der jo ingen der ved hvordan verdnen ser ud for os der er i behandling..... syntes bare det er SÅ fustrerende!!!

Kommer næsten til at hyle når jeg tænker på det!!! -og så kommer alle de andre grimme tanker også.... tænk nu hvis JEG ALDRIG får en bebs!!! -det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på 

Men håber virkelig vi får vores bebs i mavsen i 2011!

Anmeld

27. november 2010

CmarianN

Nej det er du bestemt ikke den eneste der ikke kan holde ud at tænke på  øv øv øv øv øv øv øv øv

babystøv til OS ALLE

Anmeld

30. november 2010

DK

Kruse90 skriver:

Hej søøde

Jeg tager rigtig gerne stafetten til januar

Den er desværre optaget til januar. Men hvis du ikke er med en skøn kage i ovnen inden september, så er det din! Husk at give den videre til den tid!

Anmeld

30. november 2010

Trine89

Jeg har lavet en aftale med en af de andre bruger her inden at December testlisten er rød ALL over når vi siger 2011.. 

og har og sagt til julemanden at det er den bedste gave han give os alle som prøver på den ene eller anden måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.