Er jeg den eneste som...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Slet ikke kan holde tanken ud om, at gå ind i et nyt år uden en bebs i maven???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ved du hvad søde? År 2011 er VORES og alle de andre skønne tøser, der mangler en bebs´s år!!!

Det har jeg hermed bestemt!!!

Anmeld

26. november 2010

Kløver

sender en kæmpe krammer, og en masse babystøv, og en ekstra stor omgang igen til og til nytår, og håber det hjælper

Anmeld

26. november 2010

Maise

sender gode vibes, love and hugs.

Anmeld

26. november 2010

Miia90

til dig søde.

men tænker ik sådan går jo nok. jeg vil ihverfald ikk stesse min krop

Anmeld

26. november 2010

DK

Altså jeg blev gravid faktisk næsten på dagen hvor Rosa fødte Jonathan, så det er mig der pt sidder på gravid-staffetten Men jeg føder jo til Januar! Jeg har lovet at give gravid-stafet-pinden videre til en anden super sød og dejlig bruger der lææænge har kæmpet for at lave en baby. Men når hun så bliver gravid i januar og føder til september/oktober, så er den igen klar til at blive givet videre!

Det er pt. en drenge-stafet, men sig til hvis der er  nogen interesserede!!!

Anmeld

26. november 2010

Kruse90

DK skriver:

Altså jeg blev gravid faktisk næsten på dagen hvor Rosa fødte Jonathan, så det er mig der pt sidder på gravid-staffetten Men jeg føder jo til Januar! Jeg har t at give gravid-stafet-pinden videre til en anden super sød og dejlig bruger der lææænge har kæmpet for at lave en baby. Men når hun så bliver gravid i januar og føder til september/oktober, så er den igen klar til at blive givet videre!

Det er pt. en drenge-stafet, men sig til hvis der er  nogen interesserede!!!

Hej søøde

Jeg tager rigtig gerne stafetten til januar

Anmeld

26. november 2010

Kruse90

årrh
Har det helt på samme måde. Jeg syntes efterhånden det er svært at alle overhaler indenom:/

Anmeld

26. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kruse90 skriver:

årrh
Har det helt på samme måde. Jeg syntes efterhånden det er svært at alle overhaler indenom:/

Jeg synes bare det er pisse hårdt med udsigten til, at gå ind i et nyt år uden en baby i maven, for tredje gang 

Tror også bare min gamle veninde som skrev til mig igår, lige fik kastet mine følelser til himmels og hjem igen

Anmeld

26. november 2010

Kruse90

Jeg synes bare det er pisse hårdt med udsigten til, at gå ind i et nyt år uden en baby i maven, for tredje gang 

Tror også bare min gamle veninde som skrev til mig igår, lige fik kastet mine følelser til himmels og hjem igen

årrh

Hvad er det for noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.