Hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

spj

Noneother skriver:

Ja det var et ondt spørgsmål....

Der er en opskrift her ellers

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=23108

Tak du er en sveske ;-) det må jeg lige prøve i morgen, når jeg har fået købt svesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Bare mig..

spj skriver:

Ja, det er bare så hårdt at se på. Hun har gjort det to gange i dag, hvor hun nærmest går fra grin til skrig. Hun har heldigvis kun haft problemer en gang før og der hjalp det, at jeg spiste en masse rosiner. Men det har desværre ikke hjulpet i dag. Det er bare så synd for hende.

Stakkels din pige, at hun har døjet med det i så lang tid. Det er bare ikke sjovt. Man kan jo sagtens forstå, at det gør ondt når det er tennisbolde der kommer ud. Vores er så ikke så store, men alligevel.

Ja, det er super hårdt at se på.. Min bliver fuldstændig stiv i kroppen når hun skal af med noget, og jeg prøver at få spredt hendes baller (undskyld detaljen) bare for at det skal blive nemmere og gå hurtigere for hende..

Øv...

Anmeld

25. november 2010

Mi

Min Sp anbefalede movicol frem for sveskemos. Hun mente at tarmen nemmere blev "doven" af sveskemos som medicinen. Og Movicolen virker bare

God bedring med hende

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. november 2010

Noneother

spj skriver:

Tak du er en sveske ;-) det må jeg lige prøve i morgen, når jeg har fået købt svesker.

Anmeld

25. november 2010

spj

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det er super hårdt at se på.. Min bliver fuldstændig stiv i kroppen når hun skal af med noget, og jeg prøver at få spredt hendes baller (undskyld detaljen) bare for at det skal blive nemmere og gå hurtigere for hende..

Øv...

Ja, det har jeg også prøvet og har også holdt hendes ben mens hun pressede, men det hjalp desværre ikke. Det er bare mærkeligt,at det lige pludselig kommer. Nu har hun fået grød og mod 2 måneder uden der har været noget. Hun er heldigvis stadig glad mellem de to skrigeture der har været.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.