jeg er blevet skidt i hånden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Vingummien

Milka skriver:

det var da spøjst! måske vi alle bare skulle skide på gulvet i dag

Hehe ja det kunne være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

msax

hvor er det dejligt med et lille grin...

ved godt jeg ikke burde læse med - men for-fa'en i er jo stærkt vanedannende og på ingen måde til at undvære... og slet ikke når man får en grinetur af denne slags forærende.

Mille skider heldigvis kun på toilettet nu... så håber hun ville sige til hvis lorten kom før end hun nåede derud.

Jeg smiler stadig over billedet af en lortehånd - HI HI...

hvor endte du med at gøre af den? kan man be dine tøser om at ligge helt stille mens du løber ud og dumper den i toilettet...

Anmeld

25. november 2010

anna-jonas

Jeg læste lige denne helt fantastiske beretning op for Jan, og han grinte i 10 minutter. Sikke en oplevelse....................det må være en "once in a lifetime" håber jeg.

Knus Mette

Anmeld

25. november 2010

Milka

msax skriver:

hvor er det dejligt med et lille grin...

ved godt jeg ikke burde læse med - men for-fa'en i er jo stærkt vanedannende og på ingen måde til at undvære... og slet ikke når man får en grinetur af denne slags forærende.

Mille skider heldigvis kun på toilettet nu... så håber hun ville sige til hvis lorten kom før end hun nåede derud.

Jeg smiler stadig over billedet af en lortehånd - HI HI...

hvor endte du med at gøre af den? kan man be dine tøser om at ligge helt stille mens du løber ud og dumper den i toilettet...

den kom selvfølgelig ned i bleposen – så tørrede jeg min hånd af med en våd klud og håndsprit, gjorde lilja færdig, tørrede luca i røven (hun står bare ved bordet og leger videre med sit duplo) og samlede den anden lort op fra gulvet med en vådserviet. styrer pigerne ind i stuen, sætter kaj og andrea på og kommer dem i tøjet foran fjernsynet. så ind og skrubbe skrubbe gulvtæppe

- alt det her er FØR morgenkaffe

Anmeld

25. november 2010

Milka

anna-jonas skriver:

Jeg læste lige denne helt fantastiske beretning op for Jan, og han grinte i 10 minutter. Sikke en oplevelse....................det må være en "once in a lifetime" håber jeg.

Knus Mette

hehe, tænkte nok at der var nogen der kunne bruge det til noget

Anmeld

25. november 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

HA HA HA HA,åååååh, hvor jeg grinte,hvor fantastisk morsomt.Men er fuld af beundring over din beskrivelse af håndteringen.Det har jeg heldigvis været foruden indtil videre,det vildeste der er sket her,er en ordentlig børge i badekarret.Det var nu også pænt skummelt,men det kommer jo ikke i nærheden af hvad du har oplevet;-)

Anmeld

25. november 2010

JustAnotherName

Shh! ...Hahaha, jeg er smadret af grin. Må dæmpe mig, så jeg ikke vækker mine børn.

Christ, hvor kan jeg bare lige se det for mig.
Og seriøst, hvor end jeg aldrig ville ønske mig den oplevelse, selv, så tror jeg helt ærligt godt, at jeg kunne være endt med at give samme respons og handling.

ELLER gribe barnet op og bære det (i håbet om at bæ-en blev hængende) til et mere passende sted, hvor den måtte dumpe af.

Tak for et godt grin hér lige inden jeg er på vej i seng.
Håber ikke du er alt for traumatiseret 

Anmeld

25. november 2010

Ranarupta

Milka skriver:

pigerne skider aldrig om morgenen, derfor er det med lidt forundring jeg står tidligt i morges og skifter en lorteble på lilja. luca tuller nøgen rundt og lufter numse (det gør de altid om morgenen). jeg kigger over på hende og ser til min skræk at en velvoksen lort er på vej ud af hende. hurtigt rækker jeg min hånd ned under den og fanger den – ren refleks – tror jeg tænker at min hånd er nemmere at vaske end gulvtæppet!

men føj altså. hele dagen har jeg kunne føle den der store, varme, bløde lort i min hånd. jeg er mærket for livet!!

Hold kæft, hvor jeg skreg af grin! 

Tak for grinet!

Anmeld

26. november 2010

ooo

Hold kæft hvor er det altså sjovt. (for os der bare skal læse om det, nok ikke så meget for dig der nu kan bruge resten af ugen på at rende rundt og afspritte hånden mens du har nervøse ticks)

Anmeld

26. november 2010

ChatH

Milka skriver:

pigerne skider aldrig om morgenen, derfor er det med lidt forundring jeg står tidligt i morges og skifter en lorteble på lilja. luca tuller nøgen rundt og lufter numse (det gør de altid om morgenen). jeg kigger over på hende og ser til min skræk at en velvoksen lort er på vej ud af hende. hurtigt rækker jeg min hånd ned under den og fanger den – ren refleks – tror jeg tænker at min hånd er nemmere at vaske end gulvtæppet!

men føj altså. hele dagen har jeg kunne føle den der store, varme, bløde lort i min hånd. jeg er mærket for livet!!

FANTASTISK!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.