jeg er blevet skidt i hånden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Milka

pigerne skider aldrig om morgenen, derfor er det med lidt forundring jeg står tidligt i morges og skifter en lorteble på lilja. luca tuller nøgen rundt og lufter numse (det gør de altid om morgenen). jeg kigger over på hende og ser til min skræk at en velvoksen lort er på vej ud af hende. hurtigt rækker jeg min hånd ned under den og fanger den – ren refleks – tror jeg tænker at min hånd er nemmere at vaske end gulvtæppet!

men føj altså. hele dagen har jeg kunne føle den der store, varme, bløde lort i min hånd. jeg er mærket for livet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

oo

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!! min venindes søn rendte også rundt i bar røv i sommers i hendes kolonihave og lige pludselig kører der bare bæ ud af ham  mig og den anden veninde var helt vildt umodne og fnes så meget at knægten begyndte at græde

Anmeld

25. november 2010

otlitrom

Ej, sorry Milka, men jeg griner simpelthen lige nu... Ren refleks du laver... Ej, sorry, men det er altså lidt komisk

Anmeld

25. november 2010

Vingummien

Hehe sjovt du laver sådan et indlæg. Emil plejer heller ikke at lave nogetom morgen. MEn i dag gjorde han og det endte på min trøje og hans fødder, så Emil gik og sagde ad hele morgen

Sikke en lorte morgen vi har haft

Anmeld

25. november 2010

Milka

kitty skriver:

Ej, sorry Milka, men jeg griner simpelthen lige nu... Ren refleks du laver... Ej, sorry, men det er altså lidt komisk

endnu mere komisk er sekunderne lige efter, hvor jeg står med den der kæmpelort i hånden og prøver at finde ud af hvad fanden jeg gør med den!! husk at lilja ligger på puslebordet med sin lorteble, som jeg lige havde åbnet. lort allevegne!!

og så for det ikke skal være løgn kommer der en lort mere fra luca som lander på gulvet. heldigvis træder hun ikke på den

Anmeld

25. november 2010

oo

hmmm----det lyder lidt som om der har været koks i NS ungernes tarme idag

og kitty - grin mens du kan!!!!

Anmeld

25. november 2010

TbCp

DET er sjovt!

Anmeld

25. november 2010

Milka

Tulipan skriver:

Hehe sjovt du laver sådan et indlæg. Emil plejer heller ikke at lave nogetom morgen. MEn i dag gjorde han og det endte på min trøje og hans fødder, så Emil gik og sagde ad hele morgen

Sikke en lorte morgen vi har haft

det var da spøjst! måske vi alle bare skulle skide på gulvet i dag

Anmeld

25. november 2010

otlitrom

Milka skriver:

endnu mere komisk er sekunderne lige efter, hvor jeg står med den der kæmpelort i hånden og prøver at finde ud af hvad fanden jeg gør med den!! husk at lilja ligger på puslebordet med sin lorteble, som jeg lige havde åbnet. lort allevegne!!

og så for det ikke skal være løgn kommer der en lort mere fra luca som lander på gulvet. heldigvis træder hun ikke på den

Du var simpelthen omringet... Jeg kan se det for mig, og muntrer mig ret godt. Men jeg ville slet ikke ane, hvad jeg skulle gøre af mig selv, vis det var mig!! Jeg har set meget lort på arbejde, men jeg har alligevel aldrig fået det i hånden...

Sikken en morgen!

Anmeld

25. november 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

hmmm----det lyder lidt som om der har været koks i NS ungernes tarme idag

og kitty - grin mens du kan!!!!

Ja, vi får tids nok lort at se til herhjemme - selvom tiden snegler sig afted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.