Jeg har et problem med min tumling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Mira0911

I køkkenet har vi et stående komfur... Og der kan hun nå dreje dimserne og tænde både for ovnen og kogepladerne.... 

Jeg har mange gange prøvet at forklare hende at det må hun altså ikke og at det er mor's komfur og det skal hun ikke komme til... For det kan gå rigtig galt... 

Er der nogen der har nogen gode råd til hvad jeg ellers kan gøre for at forklare hende det meget bedre at hun IKKE må komme til det? 

Kan man på nogen måder afskærme det eller noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Janni85

Mener man kan købe noget til afskærme med i babysam.... Som bare kan blive siddende når du skal lave mad. Den sørger også for at hun ikke kan nå kogepladerne.

Anmeld

25. november 2010

CarinaSB

min veninde har sådan en plade der er sat over .. så hendes dreng ikk kan komme til knapperne .. Ved ikk lige hvad den hedder .. men tror du kan spørge inde hos skousen eller ligne

Anmeld

25. november 2010

N&J

Jeg kigger lige med her, for Nikita har også gjort det, og jeg er bestemt ikke tryg ved det.. selvom hun sjældent er alene i køkkenet

Anmeld

25. november 2010

N&J

25. november 2010

N&J

Så vidt jeg ved, skåner det kun for pladerne ikke for at barnet kan nå selve blussene.. dem jeg har set kan i hvert fald kun skærme foroven

Anmeld

25. november 2010

LR85

vi har en kravlegård som kan skilles ad, så vi sætter en a siderne foran ovnen når vi ikke er i køkkenet.

Når vi er i køkkenet, flytter vi ham (til tider Mange gange)

Anmeld

25. november 2010

<3

Du kan få i babysam en "dims" der dækker for pladerne og som har en plade ned foran "drejedimser" - er meget træt men håber I forstår

Anmeld

25. november 2010

oerbaek

man kan få sådanne nogle plastik dutter (vedikke hvad de hedder) til at sætte på så børn ikke kan røre ved "knapperne" de kan købes i babysam i sådanne et sikkerhedssæt mener jeg

Anmeld

25. november 2010

Mira0911

Tak Piger... 

Så må jeg på jagt efter sådan noget til at skærme det af med... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.