Indflytter/fraflytter syn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Koen.

Ja tror det er det, det hedder På tirsdag skal jeg op i min nye lejlighed og se, om alt er som det skal være efter de gamle lejere når nu jeg skal flytte ind onsdag

Men Hvad skal jeg holde øje med som der evt kunne være galt?

Ved at jeg skal kigge efter om der er kommet maling på gulvene, om lister ovs er i orden, men er der andre ting?

Håber i forstår hvad jeg mener

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Missi

Uuuha der kan være meget

Ridser på radiatoren, beskadet døre, ridser på vinduer, om køkkenlåger er i orden evt. ridser.

Alt det du ikke vil betale for når du engang skal flytte ud

Anmeld

25. november 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

Ja tror det er det, det hedder På tirsdag skal jeg op i min nye lejlighed og se, om alt er som det skal være efter de gamle lejere når nu jeg skal flytte ind onsdag

Men Hvad skal jeg holde øje med som der evt kunne være galt?

Ved at jeg skal kigge efter om der er kommet maling på gulvene, om lister ovs er i orden, men er der andre ting?

Håber i forstår hvad jeg mener

Tanja

Sømmærker, Om gulvet er ridset om alle døre skabslåge osv er hele

Anmeld

25. november 2010

Koen.

Missi skriver:

Uuuha der kan være meget

Ridser på radiatoren, beskadet døre, ridser på vinduer, om køkkenlåger er i orden evt. ridser.

Alt det du ikke vil betale for når du engang skal flytte ud

Uh super, sidder lige og skriver en "lille" liste

tak

Anmeld

25. november 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Sømmærker, Om gulvet er ridset om alle døre skabslåge osv er hele

Ihh hvor er der mange ting jeg ikke har tænkt på

Anmeld

25. november 2010

sarahb

ja alt!
Om der er klinker på badeværelset der er flækket, ridser på døre og låger, vinduer og karme, ridser i gulv, om vinduernes åben og luk funktion fungere. Toilet brædtet sidder ordenligt, om vandhanerne er løse, mug osv ved rør og rør i skabe. huller i vægge m.m.
ALt hvad de ville kunne sætte en finger på,

Anmeld

25. november 2010

Koen.

sarahb skriver:

ja alt!
Om der er klinker på badeværelset der er flækket, ridser på døre og låger, vinduer og karme, ridser i gulv, om vinduernes åben og luk funktion fungere. Toilet brædtet sidder ordenligt, om vandhanerne er løse, mug osv ved rør og rør i skabe. huller i vægge m.m.
ALt hvad de ville kunne sætte en finger på,

Tak, kan se min lille liste bliver rimelig lang

Anmeld

25. november 2010

Mette.

Du skal også kigge om køkkenet er ordentligt rengjort, bare så du ikke selv pludselig står med en ovn der er virkelig beskidt og lignende.

Anmeld

25. november 2010

Koen.

Mette. skriver:

Du skal også kigge om køkkenet er ordentligt rengjort, bare så du ikke selv pludselig står med en ovn der er virkelig beskidt og lignende.

Åh nej, det ville være rigtig træls at have det oveni flytterodet

Anmeld

25. november 2010

Mette.

lillespurv20 skriver:

Åh nej, det ville være rigtig træls at have det oveni flytterodet

Ja præcis, hvis du opdager det der, skulle der meget gerne blive gjort rent af et firma. Jeg har selv gjort samme fejl hvor jeg glemte at tjekke - hvilket resulterede i rigtig ulækre bageplader og spaghetti stumper i skabene. Det er altså rigtig surt når man i forvejen har nok i at skulle ordre alt det andet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.