Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Buito skriver: Kender udmærket din/jeres følelse.. Jeg gik også rundt i kvateret og kaldte på min dejlige kat, når hun ikke kom hjem som planlagt. Min kat bor stadig hos min x kæreste, og der bliver hun boende til hun skal herfra. Hun er ved at være for gammel til at flytte, men gud hvor jeg dog savner hende Men af hensyn til hende, så valgte jeg at hun skulle blive boende. Jeg ved hun har det godt, og det er det vigtigste for mig ~Buito ~
Kender udmærket din/jeres følelse.. Jeg gik også rundt i kvateret og kaldte på min dejlige kat, når hun ikke kom hjem som planlagt.
Min kat bor stadig hos min x kæreste, og der bliver hun boende til hun skal herfra. Hun er ved at være for gammel til at flytte, men gud hvor jeg dog savner hende Men af hensyn til hende, så valgte jeg at hun skulle blive boende. Jeg ved hun har det godt, og det er det vigtigste for mig
~Buito ~
Det kan jo også være svært at flytte en kat - og vel især en gammel kat, så den har nok også bedst af at blive boende, men jeg kan godt forstå du savner den. Men bliver jo helt vildt knyttet til sådan et dyr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: Nåååårh den lille Per-mand dog hehehehe... Og tossede kat sgu da Godt han er hjemme igen
Nåååårh den lille Per-mand dog hehehehe... Og tossede kat sgu da Godt han er hjemme igen
Lukas er sur
Sådan - han sidder ved siden af og synes vi skulle prøve smileyer
Ja, den gamle mand blev helt rørt. Han var heller ikke sur da han kom hjem og havde holdt i kø hele vejen "for Anton er jo kommet hjem"
Jannie - der selv er dyreven i stor stil og har 3 katte
Znuzke skriver: Lukas er sur Sådan - han sidder ved siden af og synes vi skulle prøve smileyer Ja, den gamle mand blev helt rørt. Han var heller ikke sur da han kom hjem og havde holdt i kø hele vejen "for Anton er jo kommet hjem"
mariamiss6 skriver: Nårh hehehehehe
Nårh hehehehehe
Jeps - Lukas bestemt hvad jeg skulle skrive og hvilke smileyer der skulle bruges - og så tænkte jeg at jeg godt kunne lade det gå ud over dig.... Du kan jo ta' det....
Znuzke skriver: Jeps - Lukas bestemt hvad jeg skulle skrive og hvilke smileyer der skulle bruges - og så tænkte jeg at jeg godt kunne lade det gå ud over dig.... Du kan jo ta' det....
Znuzke skriver: (nu har han så også bidt sig fast i min hånd og besteget min arm, så alt er vist som det plejer)
(nu har han så også bidt sig fast i min hånd og besteget min arm, så alt er vist som det plejer)
Astrid P skriver: Katten eller manden?
Katten eller manden?
Ha ha - lige idag var det katten....
Znuzke skriver: Ha ha - lige idag var det katten....
Astrid P skriver: Hæh, det andet startede eller nogle ret sjove billeder i mit hovede!
Hæh, det andet startede eller nogle ret sjove billeder i mit hovede!
Ha ha - ja det lyder som noget der ikke ville være et ret kønt syn..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128