Han er hjemme igen....:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. november 2010

ekzunz

altså min kat Anton... Vi har så sent som i formiddags været ude og gå tur og lede og kalde uden held. Og så for 10 min. siden sad han på sålbænken foran vinduet som han plejer. Han virker lidt skræmt og et helt vildt sulten, men ellers er han bare dejlig som han plejer.

Jeg ringede straks til gemalen som stadig er på arbejde, og den gamle gnavne mand måtte fælde en tåre....

(nu har han så også bidt sig fast i min hånd og besteget min arm, så alt er vist som det plejer)

Ha' en skøn aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

otlitrom

Jubiii! Jeg har fulgt historien fra sidelinjen, som man siger... Godt at den lille fyr kom hjem igen

Anmeld

25. november 2010

ekzunz

kitty skriver:

Jubiii! Jeg har fulgt historien fra sidelinjen, som man siger... Godt at den lille fyr kom hjem igen

Jeg synes da det er helt uhyggeligt at man kan knytte sig så meget og så hurtigt til en lille kat.... Jeg tør jo ikke lukke ham ud igen, men jeg bliver jo nok nødt til det (vi har dog strenge ordrer på ikke at lukke ham ud før farmand er hjemme fra job...)

Anmeld

25. november 2010

Pena

Znuzke skriver:

Jeg synes da det er helt uhyggeligt at man kan knytte sig så meget og så hurtigt til en lille kat.... Jeg tør jo ikke lukke ham ud igen, men jeg bliver jo nok nødt til det (vi har dog strenge ordrer på ikke at lukke ham ud før farmand er hjemme fra job...)

Jaaaaaaa

Jeg har jo gået og tænkt på den lille pels. Godt han kom hjem. Han har nok hørt der er snestorm på vej......

Pyha hva. Sikken lettelse for jer.

Kæmpe kram til Anton herfra

Anmeld

25. november 2010

Janni.

Znuzke skriver:

altså min kat Anton... Vi har så sent som i formiddags været ude og gå tur og lede og kalde uden held. Og så for 10 min. siden sad han på sålbænken foran vinduet som han plejer. Han virker lidt skræmt og et helt vildt sulten, men ellers er han bare dejlig som han plejer.

Jeg ringede straks til gemalen som stadig er på arbejde, og den gamle gnavne mand måtte fælde en tåre....

(nu har han så også bidt sig fast i min hånd og besteget min arm, så alt er vist som det plejer)

Ha' en skøn aften

Kender udmærket din/jeres følelse.. Jeg gik også rundt i kvateret og kaldte på min dejlige kat, når hun ikke kom hjem som planlagt.

Min kat bor stadig hos min x kæreste, og der bliver hun boende til hun skal herfra. Hun er ved at være for gammel til at flytte, men gud hvor jeg dog savner hende  Men af hensyn til hende, så valgte jeg at hun skulle blive boende. Jeg ved hun har det godt, og det er det vigtigste for mig 

~Buito ~

Anmeld

25. november 2010

Silas&Mille

Znuzke skriver:

Ha' en skøn aften

Dejlig nyhed at komme hjem til 

Ved selv alt for godt hvad det gør ved en når de små misser er væk i længere tid end vi vil have.

Anmeld

25. november 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Ha' en skøn aften

Nåååårh den lille Per-mand dog hehehehe...

Og tossede kat sgu da

Godt han er hjemme igen

Anmeld

25. november 2010

Lady Marion <3

Jeg vidste det  ude godt men hjemme bedst  Tillykke med han er hjemme igen ,, Home sweet home

Anmeld

25. november 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Jeg vidste det  ude godt men hjemme bedst  Tillykke med han er hjemme igen ,, Home sweet home

Tak! Helt utroligt så glad man kan blive for sådan et kræ....

Anmeld

25. november 2010

ekzunz

Pena skriver:

Jaaaaaaa

Jeg har jo gået og tænkt på den lille pels. Godt han kom hjem. Han har nok hørt der er snestorm på vej......

Pyha hva. Sikken lettelse for jer.

Kæmpe kram til Anton herfra

Jeg tror han har været i et skur eller lign. Han var hverken kold eller våd da han kom hjem. Og han var hjemme ved 17-tiden - det passer vel lige med at en eller anden er kommet hjem fra job og skulle ud og skovle sne.

Han var lidt tyndere - men nu har han spist og spist - og nu sover han....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.