Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann88 skriver: Hej tøser... Idag på arbejde begyndt jeg at bløde ca kl 10, hvor der også var en lille klat med ud. Har blødt siden kl 10 - altså ligesom almindelig mens.. Jeg er død bange, skal til scanning imorgen 7.30 Jeg er ca 7 uger henne... og lidt smerter , men det er nede på skamlæberne??? Ved ikke om det er normalt... det er som en slags spændinger =( Hvad skal jeg gøre.....
Hej tøser...
Idag på arbejde begyndt jeg at bløde ca kl 10, hvor der også var en lille klat med ud.
Har blødt siden kl 10 - altså ligesom almindelig mens.. Jeg er død bange, skal til scanning imorgen 7.30
Jeg er ca 7 uger henne... og lidt smerter , men det er nede på skamlæberne??? Ved ikke om det er normalt... det er som en slags spændinger =(
Hvad skal jeg gøre.....
Hej søde, hvordan har du det?? Er alt ok?? Knus Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej alle i søde tøser...
Har været til scanning her til morgen og alt ser fint ud og den er vokset 3mm )
Så det var bare dejligt
åhh dejligt at høre.. godt at det lille spir .. stadig er i maven
LAURAS MOR skriver: åhh dejligt at høre.. godt at det lille spir .. stadig er i maven
åhhh hvor var det dejligt at høre Bløder du stadig?
Ann88 skriver: hej alle i søde tøser... Har været til scanning her til morgen og alt ser fint ud og den er vokset 3mm ) Så det var bare dejligt
Åh en dejlig besked at få..
Stort
~ Buito ~
SussieThyssen skriver: åhhh hvor var det dejligt at høre Bløder du stadig?
Ja bløder stadig
Så ved stadig ikke helt hvad der sker i min krop
Det var da en skøn opdatering! Der er jo nogle kvinder, der oplever blødninger - også som alm. mens. - under graviditeten, så det kan da være at du er en af dem. Bliver du så fulgt lidt tættere nu hvor du bløder?
Dejligt at høre!!
Puhhh hvor godt at høre! Sikken en forskrækkelse! `Vil de undersøge nærmere hvad det er?
Knus
Vil lige tilføje at jeg blødte frisk blod under min graviditet, og har en sund og rask pige nu..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128