Raller ved vejrtrækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Bom

Lone H. skriver:

Det må de fra de er 4 mdr , eller det er hva min sp sagde  

Ja meget  

Super, så har jeg da ikke gjort noget forkert..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Mille83

Tulle Mus skriver:

Der er ingen tænder endnu, desværre.. Troede ellers det var tænder efter 3 dage med feber i weekenden, men der er desværre ikke kommet nogen frem endnu.. Og nu raller hun så bare istedet for febeeren..

Synes bare det er så flovt og skulle ringe til lægen igen, eftersom at vi var dernede i mandags, og der fejlede hun jo ikke noget..

Jeg syntes du skal tage til læge, hellere en gang for meget end en gang for lidt...Jeg følte mig også dum da jeg for 2 gang fik af vide hun intet fejlede  - men hun rallede jo...

Anmeld

25. november 2010

<3

Jeg vil sige at det kommer an på hvor rallen sidder. Hvis du kan høre den sidder i halsen og hun ellers er fin så er det "nok bare" en virus, hvis den sidder længere nede i bronkierne eller i lungerne så er det læge med det samme.

Et så lille barn har svært ved at få hostet slim op og kan jo slet ikke rømme sig så derfor må du holde øje med at det ikke udvikler sig.

Og med så små børn og indtil man lærer at kende hvordan de er syge ja så render man til lægen hele tiden - det er der ingen skam i

Anmeld

25. november 2010

Bom

Mille83 skriver:

Jeg syntes du skal tage til læge, hellere en gang for meget end en gang for lidt...Jeg følte mig også dum da jeg for 2 gang fik af vide hun intet fejlede  - men hun rallede jo...

Ja man føler sig som en over pylret mor..

Anmeld

25. november 2010

Bom

Kirle skriver:

Jeg vil sige at det kommer an på hvor rallen sidder. Hvis du kan høre den sidder i halsen og hun ellers er fin så er det "nok bare" en virus, hvis den sidder længere nede i bronkierne eller i lungerne så er det læge med det samme.

Et så lille barn har svært ved at få hostet slim op og kan jo slet ikke rømme sig så derfor må du holde øje med at det ikke udvikler sig.

Og med så små børn og indtil man lærer at kende hvordan de er syge ja så render man til lægen hele tiden - det er der ingen skam i

Puha bliver helt nervøs, gad vide om jeg skal ringe til vagtlægen istedet...

Er så bekymret for min lille bebs...

Anmeld

25. november 2010

Mille83

Tulle Mus skriver:

Ring da til vagtlægen hvis du er usikker, ellers sover du sikkert ikke rolig, glemte lige og nævne at jeg da også ringede til vagtlægen.....

Og så sov evt sammen med hende i nat så du kan lytte efter hende, det gjorde jeg da jeg var så nervøs......

Anmeld

25. november 2010

<3

Tulle Mus skriver:

Igen hvis du er i tvivl så ring hellere en gang for meget end ikke! Men hvis hun har haft feber og den er væk nu så tror jeg at det bare er sidde den ud.

Giv hende evt. nogle saltvandsdråber i næsen fordi det løser slimen og gør den lettere glider ned igennem halsen og fordi saltet tager evt. betændelse på vejen også

Anmeld

25. november 2010

Kvindemin

Lone H. skriver:

Det må de fra de er 4 mdr , eller det er hva min sp sagde  

Ja meget  

Helt små babyer må også få kamillethe, bare så der ikke er nogle der bliver urolige når du skriver 4 mdr.

Til trådstarter: Så længe der er feber, og hun lige har været syg. Så er det højest sansynligt det. Men hvis du er nervøs, så ring til lægen i morgen. Men sådan noget 'ralleri' kan vare ved længe
Med veeeed det, det er IKKE sjovt med syge børn!

Anmeld

25. november 2010

LRJ

Chritinap skriver:

Helt små babyer må også få kamillethe, bare så der ikke er nogle der bliver urolige når du skriver 4 mdr.

Til trådstarter: Så længe der er feber, og hun lige har været syg. Så er det højest sansynligt det. Men hvis du er nervøs, så ring til lægen i morgen. Men sådan noget 'ralleri' kan vare ved længe
Med veeeed det, det er IKKE sjovt med syge børn!

ja men der skal det være koldt fik jeg af vide  

Anmeld

20. marts 2014

christinamp

Bom skriver:

Hej Piger..

Har lige brug for et godt råd...

Min datter på 6 mdr er blevet noget så forfærdelig snottet og så raller det når hun trækker vejret, og så hoster hun helt vildt... Man kan hører at der sidder noget i halsen og driller hende..

What to do?? Kan jeg give hende et eller andet?? Eller koster det er tur mere til lægen?? (Var afsted i mandags grundet 3 døgns feber, som er væk nu)

Men hva siger i kloge tøser??

Knus Maria og snottede Matilde..

Hej maria. Jeg ved godt at det er 4 år siden at du skrev herinde men nu har min datter de samme  symtomer som din datter. Jeg vil bare gerne hører hvordan det gik med hende?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.