Raller ved vejrtrækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.560 visninger
19 svar
1 synes godt om
25. november 2010

Bom

Hej Piger..

Har lige brug for et godt råd...

Min datter på 6 mdr er blevet noget så forfærdelig snottet og så raller det når hun trækker vejret, og så hoster hun helt vildt... Man kan hører at der sidder noget i halsen og driller hende..

What to do?? Kan jeg give hende et eller andet?? Eller koster det er tur mere til lægen?? (Var afsted i mandags grundet 3 døgns feber, som er væk nu)

Men hva siger i kloge tøser??

Knus Maria og snottede Matilde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Bom

Slet ingen med gode råd??

Anmeld

25. november 2010

LRJ

Tulle Mus skriver:

Slet ingen med gode råd??

Giv hende lidt varmt kamille the, Og lad hende drikke meget og ring til lægen i morgen, det kan være mange ting, men det kan os bare være Slim der sidder fast i halsen  

håber det bedste

Anmeld

25. november 2010

kaba

Har hun feber?

Ellers er min første tanke (som mor til tre astmatisk bronkitis-børn i variable grader), om det kan være astmatisk bronkitis?

Anmeld

25. november 2010

Seno

Karoline skriver:

Har hun feber?

Ellers er min første tanke (som mor til tre astmatisk bronkitis-børn i variable grader), om det kan være astmatisk bronkitis?

Lige mine tanker Det lyder meget sandsynligt udfra symptomerne at det er det, hvilket kræver medicinsk behandling i de fleste tilfælde.

Anmeld

25. november 2010

Bom

Lone H. skriver:

Giv hende lidt varmt kamille the, Og lad hende drikke meget og ring til lægen i morgen, det kan være mange ting, men det kan os bare være Slim der sidder fast i halsen  

håber det bedste

Vi gav hende også lidt kamile the her til aften, selv om jeg egentlig var i tvivl om hun måtte få det, men det kan jeg jo så hører at hun gerne måtte..  
Uhh det er så hårdt når de små er syge..

Anmeld

25. november 2010

Bom

Karoline skriver:

Har hun feber?

Hun har ingen feber...

Håber virkelig ikke at det er astmastisk bronkitis..

Er det noget hun kan vokse sig fra???

Anmeld

25. november 2010

Mille83

Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Har lige brug for et godt råd...

Min datter på 6 mdr er blevet noget så forfærdelig snottet og så raller det når hun trækker vejret, og så hoster hun helt vildt... Man kan hører at der sidder noget i halsen og driller hende..

What to do?? Kan jeg give hende et eller andet?? Eller koster det er tur mere til lægen?? (Var afsted i mandags grundet 3 døgns feber, som er væk nu)

Men hva siger i kloge tøser??

Knus Maria og snottede Matilde..

Har hun fået tænder, min Nicoline er 6 mdr og har lige haft feber 38,9 og syg med snot og rallen i halvanden uge, vupti da hun var rask = 1 stk tand  Vi var ved læge 2 gange og de kunne intet finde med det rallen, men ring evt til lægen for det skal da tjekkes når hun raller...

Anmeld

25. november 2010

LRJ

Tulle Mus skriver:

Vi gav hende også lidt kamile the her til aften, selv om jeg egentlig var i tvivl om hun måtte få det, men det kan jeg jo så hører at hun gerne måtte..  
Uhh det er så hårdt når de små er syge..

Det må de fra de er 4 mdr , eller det er hva min sp sagde  

Ja meget  

Anmeld

25. november 2010

Bom

Mille83 skriver:

Har hun fået tænder, min Nicoline er 6 mdr og har lige haft feber 38,9 og syg med snot og rallen i halvanden uge, vupti da hun var rask = 1 stk tand  Vi var ved læge 2 gange og de kunne intet finde med det rallen, men ring evt til lægen for det skal da tjekkes når hun raller...

Der er ingen tænder endnu, desværre.. Troede ellers det var tænder efter 3 dage med feber i weekenden, men der er desværre ikke kommet nogen frem endnu.. Og nu raller hun så bare istedet for febeeren..

Synes bare det er så flovt og skulle ringe til lægen igen, eftersom at vi var dernede i mandags, og der fejlede hun jo ikke noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.