Storbysferie - hvor skal vi tage hen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Lunae

Jeg er også ret vild med storbyferier og har netop været i BERLIN for første gang - det kan virkelig anbefales! Ellers vil jeg foreslå London, barcalona eller edinghburg! Pøj pøj med jagten på den perfekte ferie :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

BabyMus

Du kan også komme billigt med Easy Jet til Stansted. Dem har jeg fløjet med de gange jeg har været der, og det er nemt, hurtigt, og billigt. (:

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

Ja, du kan få billetter til ca. 400 pr. mand tur retur

uh det må jeg da helt klart se på. Har du nogle gode ideer til hotel? eller hvor man kan finde prisvenlige hoteller? vil jo hellere bruge penge på tøj og mad, end på en seng at sove i. Haha

Anmeld

25. november 2010

hc=k

Pragh.. Det er rigtig billigt og det er super flot.

Hvis man er shopper så ligger der noget der hedder "Det gule marked", de kalder det hvis selv kinesermarkedet hehe.

Der kan man virkelig købe alt.

Anmeld

25. november 2010

BabyMus

Vi har boet på et hotel der hedder Abbey Court de gange jeg har været i London. Det er godt og til rimlige priser. Men nu er vi jo så tæt på hvis det skal være i starten af december, så ved ikke om priserne stiger lidt når det er tæt på.

http://www.eurobookings.com/london-hotels-gb/abbey-court-hotel-hyde-park.da.html?label=gg_en_bh_112126-united-kingdom-london-abbey-court-hotel-hyde-park&filter_offset=1&gclid=COPvvq6WvKUCFY9O4QodnzoZuw&form_type=remember

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Vi har boet på et hotel der hedder Abbey Court de gange jeg har været i London. Det er godt og til rimlige priser. Men nu er vi jo så tæt på hvis det skal være i starten af december, så ved ikke om priserne stiger lidt når det er tæt på.

http://www.eurobookings.com/london-hotels-gb/abbey-court-hotel-hyde-park.da.html?label=gg_en_bh_112126-united-kingdom-london-abbey-court-hotel-hyde-park&filter_offset=1&gclid=COPvvq6WvKUCFY9O4QodnzoZuw&form_type=remember

Tak for tippet. Må kigge på det. Jeg tror bestemt priserne er noget højere omkring december, men det er ok med mig

Trænger virkelig til at komme væk så.... pyt at det er lidt dyrere pt. 

Anmeld

25. november 2010

JulieE

ROM!!!! Den mest fantastiske og romantiske by jeg kender

Anmeld

25. november 2010

BabyMus

Anonym skriver:

Tak for tippet. Må kigge på det. Jeg tror bestemt priserne er noget højere omkring december, men det er ok med mig

Trænger virkelig til at komme væk så.... pyt at det er lidt dyrere pt. 

Så lidt. (:

De har også deres egen hjemmeside for øvrigt. Nu var det bare lige et andet link jeg fik sat på.

http://www.abbeycourthotel.com/

Jeg synes bare det ligger godt, lige ved Hyde Park og med Paddington Station rigtig tæt på. Der er også morgenmad på hotellet. Det er ikke noget luxus hotel, men jeg synes det er helt fint. (:

Anmeld

25. november 2010

Sofia

Anonym skriver:

uh det må jeg da helt klart se på. Har du nogle gode ideer til hotel? eller hvor man kan finde prisvenlige hoteller? vil jo hellere bruge penge på tøj og mad, end på en seng at sove i. Haha

Nej jeg har desværre ikke lige et hotel-tip.. Men der er sikkert mange at finde, hvis du googler Håber I får en skøn tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.