Storbysferie - hvor skal vi tage hen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg planlægger en get-away weekend for mig og manden, men hvilken by skal jeg vælge?

Det skal være i Europa eller tæt på, og så er det omkring start dec. vi skal afsted, så jo lunere des bedre. 

Håber nogen kan komme med ideer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

BabyMus

Jeg ved ikke lige hvor lunt der er rundt omkring i Europa i starten af december, så kan ikke rigtig hjælpe dig. Andet end jeg vil sige jo længere syd på jo bedre. (:

Min første tanke var London, som jeg personligt synes er en rigtig fed by, men der er jo ikke ligefrem varmt. (:

Skal selv til Stockholm om en uge, og det skal bare være en julehygge tur, så ingen varme men en masse julemarkeder osv. (:

Anmeld

25. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg planlægger en get-away weekend for mig og manden, men hvilken by skal jeg vælge?

Det skal være i Europa eller tæt på, og så er det omkring start dec. vi skal afsted, så jo lunere des bedre. 

Håber nogen kan komme med ideer. 

Kan varmt anbefale barcelona, har selv været der og der er utrolig meget flot at se på

Anmeld

25. november 2010

Pige2009

Berlin! Det er nemt at komme til og med utrolig lave leveomkostninger under ferien i form af billige hoteller og billigt mad

Anmeld

25. november 2010

BabyMus

Har lige fundet et Europakort med grader i forskellige lande.

Spanien og Italien er helt klart dem med de højeste grader.

Rom 16 og Madrid 17

Anmeld

25. november 2010

Sofia

Nogle af de fedeste byer i Europa jeg har været i er helt klart Berlin og Rom! Rom er jo varmest nu her, så det vil jeg da helt klart anbefale jer, det er en fantastisk smuk by - med masser af lækker mad

Ellers er Madrid også en skøn by, og hvis den skal være lidt mindre, og mere varm kan jeg anbefale Granada!

London er selvfølgelig også altid et hit... ihh shopping, sushi, champagne og Big Ben

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Nogle af de fedeste byer i Europa jeg har været i er helt klart Berlin og Rom! Rom er jo varmest nu her, så det vil jeg da helt klart anbefale jer, det er en fantastisk smuk by - med masser af lækker mad

Ellers er Madrid også en skøn by, og hvis den skal være lidt mindre, og mere varm kan jeg anbefale Granada!

London er selvfølgelig også altid et hit... ihh shopping, sushi, champagne og Big Ben

Jeg har faktisk ik været i London. Godt nok er der ikke varmt der, men jeg kunne godt tænke mig at komme derover... hm...

Vi er storby - storbys mennesker så det passer måske perfekt til os 

Anmeld

25. november 2010

Sofia

Anonym skriver:

Jeg har faktisk ik været i London. Godt nok er der ikke varmt der, men jeg kunne godt tænke mig at komme derover... hm...

Vi er storby - storbys mennesker så det passer måske perfekt til os 

Tjek om ikke du kan få billige flybilletter til Stansted med Ryanair, så kan I tage toget derfra og til london

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Tjek om ikke du kan få billige flybilletter til Stansted med Ryanair, så kan I tage toget derfra og til london

Er det billigst? Tænker at en jule shoppetur måske ikke er det værste!

Anmeld

25. november 2010

Sofia

Anonym skriver:

Er det billigst? Tænker at en jule shoppetur måske ikke er det værste!

Ja, du kan få billetter til ca. 400 pr. mand tur retur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.