Opskriften på tyloselim eller andet lim til små blomster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

mariamiss6

Men må tilføje, skal man bare sætte ting fast på selve kagen, så er vand ganske glimrende, så længe det ikke er tunge ting, og de bare skal sættes fladt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

birgitte

mariamiss6 skriver:

nej jeg har faktisk tylosepulver, så laver lim det er MEGET bedre synes jeg, fordi man slipper for at holde tingene fast lige så længe...

Hvis man skal lime et øre fast på en elefant, så synes jeg tyloselim er bedre end vand, fordi det klistrer mere....
Hvor imod når man bruger vand, kan man godt risikere det hele sejler lidt rundt og tager evigheder om at lime sig fast og ikke glide af igen...

Hvad bruger du?

hmm jeg vil nok give dig ret i at til et elefantøre kan tyloselim være bedre (de er jo osse enormt store lol) men altså jeg har da lim og pulver men bruger altså oftest bare en lille bitte smule vand og det virker fint for mig, men det er nok os bare hvad man er vant til tror du ik?

Anmeld

25. november 2010

birgitte

mariamiss6 skriver:

Men må tilføje, skal man bare sætte ting fast på selve kagen, så er vand ganske glimrende, så længe det ikke er tunge ting, og de bare skal sættes fladt på

altså nemlig lige mine ord !

Anmeld

25. november 2010

mariamiss6

birgitte skriver:

altså nemlig lige mine ord !

hehe

Anmeld

26. november 2010

AnnePedersen

jeg har tylosepulver men jeg kan ikke finde ud af at blande det. det bliver en klump brunt masse. har været ved stinna på kursus og hendes er bare så flydende og gennemsigtig. så ved bare ikke hvad jeg gør forkert.

så har i blandingsforholdende vil jeg da gerne høre dem da jeg helt sikekrt gør det forkert selvom jeg har hørt man ikke kan

Anmeld

26. november 2010

heidi30

Tak for jeres svar.

Jeg skal klistre nogle meget små blomster på siden af kagen så der kan jeg nok nøjes med vand. På toppen skal der ligge nogle lidt større så jeg tror jeg prøver æggehvider til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.