Hvordan ville i løbe med baby i denne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Loa

LC skriver:

Vi har fået afvide at vi ikke må bruge babyjoggeren før vores datter var 7 måneder, men ved ikke hvad der er det rigtige...

Men tror ihvertfald du skal overveje hvor du løber, er nok bedre for din baby at du løber på en flad asfaltvej, i forhold til grusveje og skov stier..

Årh.... Håber da ikke hun kommer for tidligt ud..... Kan være jeg skal tjekke med SP......

Ville også kun løbe med hende langs cykelsti/fortov.... Tør slet ikke begive mig ud i skov osv... Jeg er heller ikke så erfaren en løber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

jannebjerre

Loa skriver:

Jeg vil rigtig gerne i gang med at løbe, og gerne med joggeren så jeg kan gøre det i løbet af dagen...

Men jeg i tvivl om hvordan/hvor meget jeg skal pakke Isabella ind når hun skal ligge i denne.....? "Bare" en flyverdragt og hue og vanter? Eller en kørepose? Eller noget helt tredje?

Ville evt. putte regnslaget uden over så hun lå lidt mere i læ......

Dengang jeg ville købe en, fik jeg at vide at de skulle være 7mdr før de måtte sidde i sådan en....pga.alle de rystelser og sådan...

Anmeld

25. november 2010

Loa

jannebjerre skriver:

Dengang jeg ville købe en, fik jeg at vide at de skulle være 7mdr før de måtte sidde i sådan en....pga.alle de rystelser og sådan...

Øv det er der jo 2 1/2 måned til endnu.......

Kan de ikke ligge ned i den? Eller det gør måske ingen forskel......

Anmeld

25. november 2010

jannebjerre

Loa skriver:

Øv det er der jo 2 1/2 måned til endnu.......

Kan de ikke ligge ned i den? Eller det gør måske ingen forskel......

hmmm...nej desværre...det er ikke godt for deres rygge..

Anmeld

25. november 2010

fit_fys

Loa skriver:

Jeg vil rigtig gerne i gang med at løbe, og gerne med joggeren så jeg kan gøre det i løbet af dagen...

Men jeg i tvivl om hvordan/hvor meget jeg skal pakke Isabella ind når hun skal ligge i denne.....? "Bare" en flyverdragt og hue og vanter? Eller en kørepose? Eller noget helt tredje?

Ville evt. putte regnslaget uden over så hun lå lidt mere i læ......

Den er fed den løbevogn! Hvad hedder den og ved du hva den koster?

Vil faktisk sige at du godt kan løbe på stier i skoven osv. Der er jo grus hvilket ikke bliver så glat som asfalt, og så er stødarbsorberingen bedre...

Anmeld

25. november 2010

LC

Loa skriver:

Årh.... Håber da ikke hun kommer for tidligt ud..... Kan være jeg skal tjekke med SP......

Ville også kun løbe med hende langs cykelsti/fortov.... Tør slet ikke begive mig ud i skov osv... Jeg er heller ikke så erfaren en løber

Vi spurgte da vi købte babyjoggeren, men så vidt jeg kan se er det ikke den samme vi har, den du har sat et billede ind af. Vi har den fra Zero2Four fra babysam til 2300kr.

Men fik også afvide at det er på grund af rystelser og at babyen ikke er stærk nok i ryggen til at klare en løbetur. Men ved ikke om der kan være forskel på babyjoggere, og anbefalinger for hvornår man må ligge sin baby i den.

Anmeld

25. november 2010

Loa

T.K. skriver:

Den er fed den løbevogn! Hvad hedder den og ved du hva den koster?

Vil faktisk sige at du godt kan løbe på stier i skoven osv. Der er jo grus hvilket ikke bliver så glat som asfalt, og så er stødarbsorberingen bedre...

Det er en trille jogger til 999 Puha ja er jo svært at vide hvad man må, der er jo delte meninger om det...... Ville være rart hvis jeg ikke behøvede vente helt til hun var 7 måneder.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.