Hvordan ville i løbe med baby i denne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Loa

Jeg vil rigtig gerne i gang med at løbe, og gerne med joggeren så jeg kan gøre det i løbet af dagen...

Men jeg i tvivl om hvordan/hvor meget jeg skal pakke Isabella ind når hun skal ligge i denne.....? "Bare" en flyverdragt og hue og vanter? Eller en kørepose? Eller noget helt tredje?

Ville evt. putte regnslaget uden over så hun lå lidt mere i læ......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Low

Loa skriver:

Jeg vil rigtig gerne i gang med at løbe, og gerne med joggeren så jeg kan gøre det i løbet af dagen...

Men jeg i tvivl om hvordan/hvor meget jeg skal pakke Isabella ind når hun skal ligge i denne.....? "Bare" en flyverdragt og hue og vanter? Eller en kørepose? Eller noget helt tredje?

Personligt tror jeg at jeg ville vælge flyverdragt, hue og vanter. Men tror heller ikke der er noget i vejen for at bruge en kørepose og så evt et tæppe viklet rundt om varnet alt efter vejret. Hvor gammelt er barnet?

Anmeld

25. november 2010

Loa

Low skriver:

Personligt tror jeg at jeg ville vælge flyverdragt, hue og vanter. Men tror heller ikke der er noget i vejen for at bruge en kørepose og så evt et tæppe viklet rundt om varnet alt efter vejret. Hvor gammelt er barnet?

Hun er 4 1/2 måned.... Fik af vide jeg måtte putte hende i den mellem 4 1/2-5 måneder..... Hun er ret stærk i både ryg og nakke, og kan sagtens holde sit hovede.....

Tror måske flyverdragt er nemmest, tænkte bare om kørepose var mest behageligt at sove i.....

Anmeld

25. november 2010

Malthes mor

Husk at smøre hendes ansigt ind i "vejr og vind"-creme. Det bekytter de små kinder mod kulden. Og så bliver de ikke så tørre. Bruger det selv, når jeg cykler med min den lille bagpå.

Anmeld

25. november 2010

Pige2009

Loa skriver:

Tror vist bare du skal vente til vejret er lidt bedre og sneen væk

Anmeld

25. november 2010

Loa

Malthes mor skriver:

Husk at smøre hendes ansigt ind i "vejr og vind"-creme. Det bekytter de små kinder mod kulden. Og så bliver de ikke så tørre. Bruger det selv, når jeg cykler med min den lille bagpå.

Årh det vidste jeg ikke.... Tak for det........

Fåes det på apo/matas?

Anmeld

25. november 2010

Loa

Baagøe skriver:

Tror vist bare du skal vente til vejret er lidt bedre og sneen væk

Ha ha jeg tør heller ikke løbe mens det er så glat, ville bare være ked af at vente helt til marts eller der omkring......

Anmeld

25. november 2010

Malthes mor

Loa skriver:

Årh det vidste jeg ikke.... Tak for det........

Fåes det på apo/matas?

Jeg bruger Calendula Wind and Weather cream fra Weleda. Den fåes på apoteket.

Anmeld

25. november 2010

Pige2009

Loa skriver:

Ha ha jeg tør heller ikke løbe mens det er så glat, ville bare være ked af at vente helt til marts eller der omkring......

Jeg har brugt voksiposen...

Anmeld

25. november 2010

LC

Vi har fået afvide at vi ikke må bruge babyjoggeren før vores datter var 7 måneder, men ved ikke hvad der er det rigtige...

Men tror ihvertfald du skal overveje hvor du løber, er nok bedre for din baby at du løber på en flad asfaltvej, i forhold til grusveje og skov stier..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.