"Man slår da børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Nemesis

Se det er et program jeg IKKE skal se!! Ved at det kan jeg bare ikke..Jeg ved det foregår..børn dør jo stadig af vold..men at sidde og SE på det uden at kunne gøre noget..nej det er for machokistisk.

Tak for advarslen.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Marco2

Bare udfra det du skriver her, kan jeg allerede nu sige at det er noget jeg absolut ikke skal se.

AG - struds?

Anmeld

25. november 2010

BechHannibal

Ja man kan da næsten kun sige tak for advarslen. Jeg var ikke klar over at der kom sådan et program.. Jeg ville slet slet ikke kunne holde ud at kigge på sådan noget, og ikke være istand til at gøre noget

Anmeld

25. november 2010

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Dokumentar program om vold mod børn. Kommer på tv2 på mandag kl 20.

Så lige et udpluk af programmet, og man hører en far udtale "Så tog jeg hans hoved og bankede det ind i radiatoren"

Og en anden far siger "Det er deres egen skyld, de kan bare lade være med at drive mig så langt ud"

Er ikke sikker på jeg kan holde ud at se det

Det kan jeg sige på forhånd...jeg vil heller ikke se det.
Det kan jeg ganske enkelt ikke holde til

Anmeld

25. november 2010

Karo

smillaluna skriver:

Dokumentar program om vold mod børn. Kommer på tv2 på mandag kl 20.

Så lige et udpluk af programmet, og man hører en far udtale "Så tog jeg hans hoved og bankede det ind i radiatoren"

Og en anden far siger "Det er deres egen skyld, de kan bare lade være med at drive mig så langt ud"

Er ikke sikker på jeg kan holde ud at se det

Jeg kan lige så godt sige med detsamme at det program kommer jeg IKKE til at se.

Det kan jeg simpelthen ikke holde ud og sidde og høre på.

Anmeld

25. november 2010

Zafir

25. november 2010

Faith

Rettelse:

Den første af mændene udtaler at han selv blev banket ind i radiatoren som barn, ikke at han selv har gjort det mod sit barn.

Ikke at det gør det ret meget bedre

Anmeld

26. november 2010

giso

Vil bare lige indskyde at programmet kommer tirsdag kl 20. De to mænd i spottet er forøvrigt far og søn og programmet handler mest af alt om at få talt ud og tilgive, hvilket muligvis lykkes:-).

Det er faktisk muligt at holde op med at være voldelig, hvilket faderen i programmet er et godt eksempel på. Håber i har lyst til at se det, for det er ikke så dystert som spottet måske antyder.

MVH

Gitte TV2

Anmeld

26. november 2010

wamse

Jeg vil da absolut se programmet  Det lyder til at programmet kommer til at se på mennesket bag handlingen, og med den vinkel er jeg sikker på det bliver et spændende program.

Anmeld

27. november 2010

Faith

giso skriver:

Vil bare lige indskyde at programmet kommer tirsdag kl 20. De to mænd i spottet er forøvrigt far og søn og programmet handler mest af alt om at få talt ud og tilgive, hvilket muligvis lykkes:-).

Det er faktisk muligt at holde op med at være voldelig, hvilket faderen i programmet er et godt eksempel på. Håber i har lyst til at se det, for det er ikke så dystert som spottet måske antyder.

MVH

Gitte TV2

Tusind tak for infoen! Så tror jeg godt jeg tør se det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.