"Man slår da børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Faith

Dokumentar program om vold mod børn. Kommer på tv2 på mandag kl 20.

Så lige et udpluk af programmet, og man hører en far udtale "Så tog jeg hans hoved og bankede det ind i radiatoren"

Og en anden far siger "Det er deres egen skyld, de kan bare lade være med at drive mig så langt ud"

Er ikke sikker på jeg kan holde ud at se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

missie20

smillaluna skriver:

Dokumentar program om vold mod børn. Kommer på tv2 på mandag kl 20.

Så lige et udpluk af programmet, og man hører en far udtale "Så tog jeg hans hoved og bankede det ind i radiatoren"

Og en anden far siger "Det er deres egen skyld, de kan bare lade være med at drive mig så langt ud"

Er ikke sikker på jeg kan holde ud at se det

Wow en spasser til far, nej jeg tror heller ikke jeg kan holde ud at skulle se det, ved mindre det så er faderens tur bagefter!!!

Anmeld

25. november 2010

UngMor83

NEEEEEEEEEEEEJ sgu da ;(

Anmeld

25. november 2010

Stumpen

Det er i sådan et tilfælde jeg vælger at lukke øjnene for virkeligheden = lader være med at se det

Anmeld

25. november 2010

Diana...

Stumpen skriver:

Det er i sådan et tilfælde jeg vælger at lukke øjnene for virkeligheden = lader være med at se det

Ja nemlig det samme her, forfærdeligt er det 

Anmeld

25. november 2010

..

Fatter det ikke, fatter det simpelthen ikke..!

Hvordan kan man finde på at slå på sine børn, ja eller på andre mennesker eller dyr i det hele taget? Det må være voldsomt ubegavede mennesker der gør den slags!

At slå på et andet individ der er mindre end en selv som ikke har mulighed for at forsvare sig er virkeligt sygt

Anmeld

25. november 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Nej Puha:\'(

Jeg sidder allerede med tåre i øjene, det tror jeg ikke jeg kan holde  ud at se

Anmeld

25. november 2010

Shibby

Det med radiator lyder sgu vildt..

Anmeld

25. november 2010

riepigen

tror bestemt ik jeg kon holde ud at se det, bliver bare alt for sur og ked af det over sådanne mennesker. hvorfor kan de ikke forstå at vold kun avler mere vold og frygt. føler så meget med de børn som skal leve med det, børn er små vidunderlige og mere eller mindre hjælpeløse væsner som det er vores job at hjælpe, elske og passe på. vold passer bare på ingen måde ind i det billede.

Anmeld

25. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er glad for, at Robinson kommer mandag kl. 20

Jeg ville slet ikke kunne holde ud og se på, at nogen mennesker kan behandle deres børn med vold  Bare tanken om det gør, at jeg får ondt i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.