Fik sendt min lillebror godt afsted på sin sidste rejse ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Faith

UngMor83 skriver:

Ja det må du gerne. Jamen teknikerne mener at det er rygning i sengen der er årsagen... Men det nægter vi at tro på. Der er så mange ubesvarede spørgsmål og ender der ik hænger sammen. Som vi prøver at finde en fornuftig forklaring på. Er vi nødt til for at få ro i sjælen. Såsom hvorfor ringede lillebror ikke bare 112? Hvem har været i sovevær. hvis det virkelig er em tændt smøg der er skyld i uheldet? For Evan var faldet i søvn på sofaen i en brandert ved kl. 02 da de andre smuttede i byen. Og desuden røg Evan ikke.

Så mange ubesvarede spørgsmål som vi ALDRIG får svar på, men kun kan gætte os frem til.

Politiet er oz sikker på at min lillebror er kommet hjem til Evan (kammeraten) for han sku sove der. Har opdaget at det brænder, og vil så redde Evan ud. Men uden held ;( Så hans død er ik forgæves, men tragisk alligevel. Kan ik holde ud at tænke på hans sidste minutter i live. Selvom de alle siger at de ik har mærket noget.

Åh nej altså. Sidder med en klump i halsen.

Det må være rigtig hårdt at der er så mange ubesvarede spørgsmål. Man har ligesom brug for at få vished for at kunne bearbejde sorgen på en god måde.

Bliver "sagen" stadig undersøgt så?

Føler virkelig med dig og din familie. Håber i kan bruge hinanden i den her svære tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Mi

Det er jeg så ked af at læse. Hvor er det urimeligt at han skulle tages fra jer og livet så tidligt

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Kæmpe stort kram til dig.

Og sikke en pæn begravelse han fik. Sidder her med en klump i maven.

Anmeld

25. november 2010

SiLiMiMa

Åh gud, hvor må det være hårdt

Det er forfærdeligt og uretfærdigt, når så unge mennesker bliver revet væk fra livet på den måde

Føler med jer.

Stort kram heise

Anmeld

25. november 2010

Mor-til-asta-09

UngMor83 skriver:

Godmorgen alle sammen...

Som skrevet i sidste uge, så mistede jeg min lillebror på tragisk vis søndag den 14. nov. 2010 da han indebrændte ssammen med en kammerat/kollega i Tønder.

I fredag var der så begravelse, og for fanden hvor var det umenneskeligt hårdt. Men hvor var det en smuk begravelse. Er sikker på den blev ligesom han selv ville have ønsket. Kirken var proppet til bristepunktet, det var så dejligt.

Jeg vedhæfter nogle billeder, så I kan se hvor smukt det var !!!

Det sidste billede er af hans nye hjem dagen efter (hader ordet grav), og i baggrunden hans kammerets. Så kan de 2 gutter stadig holde nogle fester sammen

Sikke en tragisk måde at miste en person på. Godt han har fået et fin nyt hjem, for det er det bestemt. Også lige ved siden af sin kammerat.

Håber i kom igennem dagen så godt som i nu kunne, og håber i kommer igennem julen på bedste vis...

Alle mine tanker går til dig, din familie og jeres venner.. som også har mistet deres venner...

Anmeld

25. november 2010

Koen.

Sender alt min medfølelse til jer, hvor er det tragisk for jer Men en meget meget smuk begravelse

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

du får også lige et kram her

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Puha. får helt gåsehud. Godt I fik sendt ham godt afsted, når det nu skulle være

Anmeld

25. november 2010

AnneP

UngMor83 skriver:

Godmorgen alle sammen...

Som skrevet i sidste uge, så mistede jeg min lillebror på tragisk vis søndag den 14. nov. 2010 da han indebrændte ssammen med en kammerat/kollega i Tønder.

I fredag var der så begravelse, og for fanden hvor var det umenneskeligt hårdt. Men hvor var det en smuk begravelse. Er sikker på den blev ligesom han selv ville have ønsket. Kirken var proppet til bristepunktet, det var så dejligt.

Jeg vedhæfter nogle billeder, så I kan se hvor smukt det var !!!

Det sidste billede er af hans nye hjem dagen efter (hader ordet grav), og i baggrunden hans kammerets. Så kan de 2 gutter stadig holde nogle fester sammen

Et stort kram fra en storesøster (til en engle lillebror) til en anden!

Hvor ser det bare ud til at have været en smuk begravelse!

Og Fantastisk med alle de blomster i hans "Have" (hader nemlig også selv ordet grav, det virker så dystert. -Vi siger Have om min lillebrors sted, det virker mere rart.)

Endnu et stort kram!

Anmeld

25. november 2010

Steph_Laurits

Smukke billeder, men samtidigt også ganske forfærdeligt at det skulle ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.