Fik sendt min lillebror godt afsted på sin sidste rejse ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. november 2010

UngMor83

Godmorgen alle sammen...

Som skrevet i sidste uge, så mistede jeg min lillebror på tragisk vis søndag den 14. nov. 2010 da han indebrændte ssammen med en kammerat/kollega i Tønder.

I fredag var der så begravelse, og for fanden hvor var det umenneskeligt hårdt. Men hvor var det en smuk begravelse. Er sikker på den blev ligesom han selv ville have ønsket. Kirken var proppet til bristepunktet, det var så dejligt.

Jeg vedhæfter nogle billeder, så I kan se hvor smukt det var !!!

Det sidste billede er af hans nye hjem dagen efter (hader ordet grav), og i baggrunden hans kammerets. Så kan de 2 gutter stadig holde nogle fester sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Mette.

Sikke et smukt nyt hjem din lillebror har fået sig og hvor gør det mig ondt du må sige farvel til ham så tidligt. 

Det er aldrig sjovt at miste en man holder af. Jeg mistede selv min jævnaldrende kusine for 2 år siden. Jeg mindes stadig hvor hårdt det var, men med tiden er jeg sikker på du også lære at kontrollere dit savn.

Anmeld

25. november 2010

Ranarupta

Ja, det er et smukt hjem han har fået! Og jeg er sikker på, at han har endnu et smukt hjem i jeres hjerter og altid vil følge jer!

Det er ikke fair, at nogle mennesker skal rives fra os, før deres tid er kommet og det kan gøre savnet og sorgen endnu sværere at håndtere.

Jeg håber, at du og familien kan bruge hinanden og mindes din lillebror og hans liv.

Kram

Anmeld

25. november 2010

2721

ved slet ikke hvad jeg skal skrive men ville ikke bare smutte igen!
Det gør mig forfærdeligt ondt!
Sender en masse trøstende kram og sikke et dejligt hjem han har fået

Anmeld

25. november 2010

B&J

Det er gør mig virkelig ondt af høre han tog afsted så tidlig og håber virkelig han har det godt hvor han er... og kan se han er elsket og sovnet på alle de smukke blomster og sikke en smuk gravsted...

Anmeld

25. november 2010

UngMor83

Tak ska I ha...

Ja han blev kun 20 år. Han kammerat kun 25 år.

Som præsten sagde, at det er ikke sikkert vi lærer at acceptere det der er sket, men det er vigtigt at man lærer at acceptere at det er sådan det er nu. Og det kan vi ik lave om på. Ellers blir det sværere at komme videre med vores liv.

For jeg lærer ALDRIG at acceptere det der skete den søndag morgen. Aldrig. Men jeg må med tiden acceptere at det ik blir anderledes. Vi får ik vores søn og lillebror tilbage nogensinde ;(

Anmeld

25. november 2010

Faith

Åh altså hvor tragisk

Hvor er det dog uretfærdigt altså!

Må man spørge hvad der skete?

Anmeld

25. november 2010

Pia.

Puha - jeg havde slet ikke hørt du havde mistet din lillebror - det gør mig frygteligt ondt at du/I skal igennem noget så svært som at miste dem der står os nær og som vi elsker...

Sikke en smuk begravelse, kan fornemme sorgen på billederne, men kan også fornemme at I har fået sagt på gensyn på en rigtig fin måde og at I med tiden kommer til at leve med sorgen og ikke I sorgen... 

Sikke en masse smukke blomster, kirken må havde været fyldt helt op - din bror havde med sikkerhed en masse venner...

Mange knus og tanker I en svær tid...

Anmeld

25. november 2010

UngMor83

smillaluna skriver:

Åh altså hvor tragisk

Hvor er det dog uretfærdigt altså!

Må man spørge hvad der skete?

Ja det må du gerne. Jamen teknikerne mener at det er rygning i sengen der er årsagen... Men det nægter vi at tro på. Der er så mange ubesvarede spørgsmål og ender der ik hænger sammen. Som vi prøver at finde en fornuftig forklaring på. Er vi nødt til for at få ro i sjælen. Såsom hvorfor ringede lillebror ikke bare 112? Hvem har været i sovevær. hvis det virkelig er em tændt smøg der er skyld i uheldet? For Evan var faldet i søvn på sofaen i en brandert ved kl. 02 da de andre smuttede i byen. Og desuden røg Evan ikke.

Så mange ubesvarede spørgsmål som vi ALDRIG får svar på, men kun kan gætte os frem til.

Politiet er oz sikker på at min lillebror er kommet hjem til Evan (kammeraten) for han sku sove der. Har opdaget at det brænder, og vil så redde Evan ud. Men uden held ;( Så hans død er ik forgæves, men tragisk alligevel. Kan ik holde ud at tænke på hans sidste minutter i live. Selvom de alle siger at de ik har mærket noget.

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Stort Knus til dig. Det gør mig ondt at du har mistet din bror. Hvor var det dejligt, at han fik en smuk sidste rejse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.