Den der mor delle ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Svei

BinaMor skriver:

jeg har den også. men den er uden fedt. tom og helt blævret og krøllet nu er det min 2 graviditet og efter 1 havde jeg næsten ingen. men denne gang var jeg også giga stor.

jeg håber på at en delle-fe kommer ned en nat og tryller den væk

He he...den fe ventede jeg også på....men havde ikke lige tålmodighed....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Sabsy

Jbk skriver:

Næ..men den er nok svær at slippe...huden har været udvidet og hvis det er trukket ud og mavemusklerne samtidig er hevet lidt fra hinanden så vil man få en lidt hængemave...men mon det er så slemt...tro mig jeg havde den efter tre børn og vægttab..

Åh Eva pigen, du er jo også blevet en rigtig strandbabe.. Må man spørge hvad det kostede??

Anmeld

25. november 2010

Svei

SabrinaJuulOlsen skriver:

Åh Eva pigen, du er jo også blevet en rigtig strandbabe.. Må man spørge hvad det kostede??

Åh, tak søde,...jamen, det kostede mig ikke andet end 4000kr, resten fik jeg betalt af Danmark, så hvis du melder dig ind der i et år, så kan det laves... de giver op til 25000kr...

Anmeld

25. november 2010

Sabsy

Jbk skriver:

Åh, tak søde,...jamen, det kostede mig ikke andet end 4000kr, resten fik jeg betalt af Danmark, så hvis du melder dig ind der i et år, så kan det laves... de giver op til 25000kr...

Det er sku billigt - du er jo som sendt fra himlen!! Jeg melder mig ind nu!!

Anmeld

25. november 2010

Svei

Det er sku billigt - du er jo som sendt fra himlen!! Jeg melder mig ind nu!!

Og det er en god idé at være meldt ind i forhold til alle mulige sygdomme og tilskud osv...og man kan ikke meldes ind når man er blevet syg...du kan melde dig ind i den billige gr. 5 og så udvidet operationsdækning...

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

BinaMor skriver:

jeg har den også. men den er uden fedt. tom og helt blævret og krøllet nu er det min 2 graviditet og efter 1 havde jeg næsten ingen. men denne gang var jeg også giga stor.

jeg håber på at en delle-fe kommer ned en nat og tryller den væk

Hvis du ser hende delle-feen så må du gerne sende hende den her vej

Anmeld

25. november 2010

Low

Jeg har den også . De første 2 mdr efter fødslen der var det kun hud uden fedt som hang og var blødt men nu har jeg desværre fyldt den ud med lidt fedt fordi jeg har været dårlig til at holde mig fra usunde ting. Jeg kan desværre ikke svare dig på hvordan man kommer af med den hvis man kan. hvis noget skulle hjælpe er det nok den træning. Tror ikke man  kan stramme hunden op men nærmer udfylde den med mavemuskler

Anmeld

25. november 2010

Low

Jeg har den også . De første 2 mdr efter fødslen der var det kun hud uden fedt som hang og var blødt men nu har jeg desværre fyldt den ud med lidt fedt fordi jeg har været dårlig til at holde mig fra usunde ting. Jeg kan desværre ikke svare dig på hvordan man kommer af med den hvis man kan. hvis noget skulle hjælpe er det nok den træning. Tror ikke man  kan stramme hunden op men nærmer udfylde den med mavemuskler

Anmeld

25. november 2010

Sabsy

Jbk skriver:

Og det er en god idé at være meldt ind i forhold til alle mulige sygdomme og tilskud osv...og man kan ikke meldes ind når man er blevet syg...du kan melde dig ind i den billige gr. 5 og så udvidet operationsdækning...

Gælder det alle opr. ?? Hvad giver du får det om mdr??

Anmeld

25. november 2010

Svei

Gælder det alle opr. ?? Hvad giver du får det om mdr??

Du kan læse på hjemmesiden om hvad det dækker...mener jeg giver små hundrede kroner om md.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.