Den der mor delle ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Sabsy

Hej piger! Jeg er så heldig at jeg har smidt min kilo efter min graviditet, men har dig en lillebitte mor delle.. Jeg går i fitness, og træner og træner.. Har i en ude til hvordan den bliver strammet op? Griner..God dag til her alle - Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Sabsy

Hm? Øv, så er jeg den eneste der har den..

Anmeld

25. november 2010

Svei

Næ..men den er nok svær at slippe...huden har været udvidet og hvis det er trukket ud og mavemusklerne samtidig er hevet lidt fra hinanden så vil man få en lidt hængemave...men mon det er så slemt...tro mig jeg havde den efter tre børn og vægttab..

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg har den da også, eller dvs havde.. For nu bliver den nok dobbelt så stor da jeg er gravid igen.

Hilsen Sofie 23+6

Anmeld

25. november 2010

Mette.

Jeg har også en famøs mor-delle selvom jeg har tabt alt det jeg tog på mens jeg var gravid. Hvordan man slipper af med den er også endnu mig en gåde. 

Anmeld

25. november 2010

Loa

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hm? Øv, så er jeg den eneste der har den..

Nopes

Min læge sagde faktisk der kunne gå op til et år, før maven kunne ligne sig selv igen, og man ikke nødvendigvis kunne træne det væk hurtigere.....

Anmeld

25. november 2010

Svei

Mette. skriver:

Jeg har også en famøs mor-delle selvom jeg har tabt alt det jeg tog på mens jeg var gravid. Hvordan man slipper af med den er også endnu mig en gåde. 

Tror ikek man kan...det der har hjulpet mest på min var svømning....men jeg havde løs hud så jeg valgte at få strammet min mave operativt, men det er så også blevet rigtig godt...

Anmeld

25. november 2010

Mette.

Jbk skriver:

Tror ikek man kan...det der har hjulpet mest på min var svømning....men jeg havde løs hud så jeg valgte at få strammet min mave operativt, men det er så også blevet rigtig godt...

Nej, jeg tror du har ret. Det afhænger jo selvfølelig også meget af hvor meget man tog på under graviditeten og hvor stor maven blev.

Jeg tog "kun" 10 kg på og havde en rimelig lille mave, så det er ikke så stort et problem at jeg vil overveje operation for det. Men hatten af for du gjorde noget ved det og turde gøre det. 

Anmeld

25. november 2010

Svei

Mette. skriver:

Nej, jeg tror du har ret. Det afhænger jo selvfølelig også meget af hvor meget man tog på under graviditeten og hvor stor maven blev.

Jeg tog "kun" 10 kg på og havde en rimelig lille mave, så det er ikke så stort et problem at jeg vil overveje operation for det. Men hatten af for du gjorde noget ved det og turde gøre det. 

Jeg havde ikke et valg....det var ret meget og ikke om jeg ville leve med en sådan krop når jeg gør så meget ellers for at holde mig fit....jeg ser ikke som sådan nogen risiko ved det....

Anmeld

25. november 2010

BinaMor

jeg har den også. men den er uden fedt. tom og helt blævret og krøllet nu er det min 2 graviditet og efter 1 havde jeg næsten ingen. men denne gang var jeg også giga stor.

jeg håber på at en delle-fe kommer ned en nat og tryller den væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.