hvilke film kan i bedst li

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2008

charlottekri

jeg er til lidt af hvert... elsker både gamle danske film, nye danske film, drama, dokumentarfilm, tøsefilm, actionfilm osv
men jeg hader gysere!!!! jeg så det onde engang og i dag giver klovne mig lidt gåsehud.. AD
Det kommer lidt an på hvilket humør man er i, synes jeg.
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg er meget til Autentiske film (som vuggen er tom-simons valg osv).Gyser.Drama.Aktion.også kærlighedsfilm men der skal være nået spædningen/drama i også.
Knus fra Henriette

Anmeld

23. august 2008

SaNiNa

helt klart gyser eller en rigtig kærlighedsfilm

Anmeld

23. august 2008

Pia.

Kærlighedsfilm det er lige mig... elsker det ....(L) fyldt med romantik og elskov (L)

Anmeld

23. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg hr faktisk gået og tænkt over det hele formiddagen, og her er nogle af mine finalister

Præsidentkandidanten
Generalens datter
Drengene fra Brazilien
Gøgereden
Ondskabets hotel
Borte med blæsten
Rosmarys baby
RockingSilver
Die Hard - Mega hard
(Baronessen fra benzintanken :$)

Det er godt nok et svært spørgsmål, for der er lavet så mange gode film og det hele afhænger af hvilket hunør man er i.

Anmeld

23. august 2008

miver

Ja det er rigtigt der er mange gode film :D

Jeg er osse vild med mange andre film men er især til romatik (L) og spændning. Bare ikke gysere :-o
Men den film jeg omtalte The notes book (hold da op ) den rørte mig virkelig dybt.
En film der kunne være autenstisk .
Handle om en dagbog om deres liv hvor damen bliver dement og hendes mand hele tiden er ved hendes side for at fortæle deres livshistorie i håb om hun ville kunne huske deres liv . Pu ha jeg stor tudede :$ men jeg må eje den film har nu lejet den to gange :$

(H) mie

Anmeld

23. august 2008

Nadi

Jeg ser næsten alt! Jeg elsker et godt gys 8( eller grine så jeg næsten tisser i bukserne :)) eller tudbrøle over en autentisk film :'( eller sidde eller blive dybt forelsket i den mandelige hovederolle i en romantisk (tøse)film (L) eller blive helt opslugt af en fantastisk eventyrsfilm :) ellers bruge min hjerne så det knager for at finde ud af hvad der faktisk er sket i den psykologiske-thriller (?) eller en god gammeldaws dansk film ;). Og ikke at forglemme så kan jeg altså også stadig godt lide at se Disney tegnefilm :P Så ja jeg ser vist lidt af det hele :D Men min alltime favorite movie er [k]Ledgents of the Fall[/k]! Det er seriøst den bedste film. Min yndlings film er [k]Dirty Dansing[/k], jeg har slidt 3 vhs-bånd op inden der kom dvd 8D -Nadia

Anmeld

23. august 2008

Kloster

Åhh... Elsker film... Er nok i biffen 2 gange om mdr i den lille lokale boigraf i nærbyen. Det er en lille biograf, der hun har en sal og bliver styret af sponsore og frivillige (L)

Nå men da jeg var helt grøn, elskede jeg gysere. Men det kan jeg slet ikke klare i mit voksne liv 8(
Elsker thriller, action og virkeligheds-film.
Hader komedier og Woody Allan film.

(H)
Kloster

Anmeld

23. august 2008

Kvindemin

American soldiers. Den er bare for god :)
Hvis jeg skal se en film.

Anmeld

23. august 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg ser næsten alt! Jeg elsker et godt gys 8( eller grine så jeg næsten tisser i bukserne :)) eller tudbrøle over en autentisk film :'( eller sidde eller blive dybt forelsket i den mandelige hovederolle i en romantisk (tøse)film (L) eller blive helt opslugt af en fantastisk eventyrsfilm :) ellers bruge min hjerne så det knager for at finde ud af hvad der faktisk er sket i den psykologiske-thriller (?) eller en god gammeldaws dansk film ;). Og ikke at forglemme så kan jeg altså også stadig godt lide at se Disney tegnefilm :P Så ja jeg ser vist lidt af det hele :D Men min alltime favorite movie er [k]Ledgents of the Fall[/k]! Det er seriøst den bedste film. Min yndlings film er [k]Dirty Dansing[/k], jeg har slidt 3 vhs-bånd op inden der kom dvd 8D -Nadia [/citat] legends of the fall, det er den med Brat Pitt ik? jeg kunne ikke komme i tanke om titlen på den, men det er en suveren film! og vild god historie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.