hvilke film kan i bedst li

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. august 2008

miver

Jeg er nok mest til tøsse film;) . får maridt af gysere ,så engang noget af The ring :-o puha kan stadig få det skidt over den hmm jeg er hvis lidt af en kylling:P

Min bedste film er The notes book (rigtig kærligheds film(L) ), og hvis man har let til tåre er en pakke klenex rigtig god :D

(H) mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

Honningblomst

Jeg er IKKE til gysere, kærlighedsfilm eller action...men jeg er rigtig meget til drama hvis det er realitiske film som tager udgangspunkt i en virkelig hændelse...synes virkeligheden er mere spændende end fantasi.
Jeg ser dog meget sjældent film...den sidste jeg har set var den Bille August har lavet om Nelson mandela...god, god film...:)
Knus..

Anmeld

23. august 2008

Jan9e D

Min ynglingsfilm er uden tvivl " en verden uden for", med bla. Tim Robins, Morgan Freeman. Det er en filmatisering af Steven Kings roman "Rith Haywood and the shawshank redemtion" Og tro det eeller ej men det er ikke en gyser film, men en gribende film som jeg mener i øvrigt er kårret til en af verdens bedste film (mener det er nr 2)

(H) Jannie

Anmeld

23. august 2008

bette

eeelsker gyser og komedie... ellers er en god actrion film heller ik helt dårlig... skønt for min mand.. haha

Anmeld

23. august 2008

Bastian

Jeg har hang til Woody Allen og engelske socialrealistiske film.

Anmeld

23. august 2008

Balderson

Hej

Jeg har ikke en bestemt slags film jeg ser, såsom kun gyser, drama, aktion el. kærlighedsfilm,men kan bare godt lide at se film gennerelt :)

Min ynglingfilm over alle er "Bjergkøbing Grandprix"

Jeg elsker denne søde og sjove dukkefilm :)

Mvh

Anmeld

23. august 2008

Loggidut

farve lilla og den grønne mil, det er klart film der kan flytte en masse inden i mig.
jeg vil ikke sige det er mine yndlingsfilm, for så bliver man bare sat i boks, men det er klart film jeg kan se igen og igen!

tilbage til fremtiden så jeg i biffen 16 gange, mine veninder var ved at blive skør af mit plageri om at gå ind og se den...lol...og stadig elsker jeg at tage en aften hvor jeg kigger dem alle i rap!

ellers er der olsenbanden, de har også min fulde respekt!

men ellers er det gyser og gode historier som fanger mig!

Anmeld

23. august 2008

..

Le Grand Bleu, Nikita, Leon, V for Vendetta og Chrash :)

Anmeld

23. august 2008

A.

gyser gyser gyser og drama :D

Anmeld

23. august 2008

Natascha

Alt hvad der hedder gode gamle danske Dirch Passer film, kærlighedsfilm så som Dirty Dancing og hvad de ellers hedder alle tøsefilmne...

Men gyser er bare slet ikke mig, jeg så engang Gothika det er nok den klammeste film jeg nogensinde har set...

(H) fra den sukkersøde romantikker Natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.