Til Natte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

A.

natte skriver:

veddu hvad kan fortælle dig at jeg gik ikke ud og røg men hvad skulle jeg gøre jeg ville jo ikke have ham tro du ikke jeg var ked af jeg hellere ville det???

siger ikke at du ikke var ked da og nej du gik ikke og røg fordi jm har sagt at du ikke må men det er ikke det som handler om jeg skrev kun hvorfor jm vil så gerne at du holder din nyfødte jeg kan 100% forstår dig så det var overhoved ikke ondt ment nikita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Alberts/

A. skriver:

åh nu ved jeg ikke selv..det er vigtigt at holde sin nyfødte tæt på kroppen så den ved at han/hun er hos mor det er en stor chok for barnet at blive født og hun vil nok aldrig tilgive sig hvis hun slet ikke vil holde ham det er udlært personale så de ved hvad de laver og sunde sig efter fødslen ja det vil hun med en smøg og ikke ro

syntes heller ikke de burde fjerne ham fra hende, men i det mindste snakke med hende om hvordan hun har det istedet for at skyde det langt væk og snakke om noget helt andet, natasja har brug for at forklaret at de føleser er meget normale, og ike blive glemt helt, hun skulle skamme sig den jm

Anmeld

24. november 2010

Leonora

A. skriver:

åh nu ved jeg ikke selv..det er vigtigt at holde sin nyfødte tæt på kroppen så den ved at han/hun er hos mor det er en stor chok for barnet at blive født og hun vil nok aldrig tilgive sig hvis hun slet ikke vil holde ham det er udlært personale så de ved hvad de laver og sunde sig efter fødslen ja det vil hun med en smøg og ikke ro

det er også rigtigt men hun burde have indgået en dialog med moderen...det kunne have lettet situationen og måske de følelser der kommer bagefter...

Hun ku have lyttet og måske fortalt at det er helt normalt at føle sådan og at ikke alle nye mødre føler den vilde kærlighed med det samme...

Jeg siger ik at hun sku flytte lille manden men i det mindste bare lytte...

Anmeld

24. november 2010

A.

Alberts/ skriver:

syntes heller ikke de burde fjerne ham fra hende, men i det mindste snakke med hende om hvordan hun har det istedet for at skyde det langt væk og snakke om noget helt andet, natasja har brug for at forklaret at de føleser er meget normale, og ike blive glemt helt, hun skulle skamme sig den jm

både og jeg syes hver gang jm har prøved at forklare noget til hende så vil hun ikke snakke med hende og sagde ja ja elelr det ved jeg men klart nok burde der var ekstra personale så hun kun snakke med det er nemlig derfor skal man snakke med sin jm efter man har født hvis man har brug for det

Anmeld

24. november 2010

natte

A. skriver:

siger ikke at du ikke var ked da og nej du gik ikke og røg fordi jm har sagt at du ikke må men det er ikke det som handler om jeg skrev kun hvorfor jm vil så gerne at du holder din nyfødte jeg kan 100% forstår dig så det var overhoved ikke ondt ment nikita

det ved jeg godt og beklager jeg angribe lidt i dag har bare fået så mane slag i dag på gund af ude og hjemme men egntlig ville jeg ikke vidste bare ikke hvad jeg sku gøre af mig selv

Anmeld

24. november 2010

A.

natte skriver:

det ved jeg godt og beklager jeg angribe lidt i dag har bare fået så mane slag i dag på gund af ude og hjemme men egntlig ville jeg ikke vidste bare ikke hvad jeg sku gøre af mig selv

det skal du ikke undsklde da tro mig kender følelsen

Anmeld

24. november 2010

FruPudderkvast

natte skriver:

Hvad skriver de da  i "Ude & Hjemme"?

Anmeld

24. november 2010

Alberts/

A. skriver:

både og jeg syes hver gang jm har prøved at forklare noget til hende så vil hun ikke snakke med hende og sagde ja ja elelr det ved jeg men klart nok burde der var ekstra personale så hun kun snakke med det er nemlig derfor skal man snakke med sin jm efter man har født hvis man har brug for det

syntes kun hun sagde at det er meget normalt, men forklaret ikke det ordenligt til natasja, det mener jeg ihvertfald ikke hun gjorde, men nok bar min mening, sorry

Anmeld

24. november 2010

Ellim

Leonora skriver:

hej

Vil bare sige til dig at jeg er dybt frustreret over at din jordemoder ikke lytter til dine signaler....jeg synes du på en meget fin og diskret måde udtrykker at du har brug for at sunde dig oven på fødslen....hun burde have set dine tegn og lyttet til dig. Det havde fjernet din følelse af at være en dårlig mor...

Jeg synes du klarede det så flot og du skal på ingen måde være flov eller lign over det afsnit af de unge mødre....

Det synes jeg bare du skal vide

Tænkte også præcis det samme..

Anmeld

24. november 2010

natte

A. skriver:

det skal du ikke undsklde da tro mig kender følelsen

oka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.