Til Natte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Leonora

hej

Vil bare sige til dig at jeg er dybt frustreret over at din jordemoder ikke lytter til dine signaler....jeg synes du på en meget fin og diskret måde udtrykker at du har brug for at sunde dig oven på fødslen....hun burde have set dine tegn og lyttet til dig. Det havde fjernet din følelse af at være en dårlig mor...

Jeg synes du klarede det så flot og du skal på ingen måde være flov eller lign over det afsnit af de unge mødre....

Det synes jeg bare du skal vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LRJ

Leonora skriver:

hej

Vil bare sige til dig at jeg er dybt frustreret over at din jordemoder ikke lytter til dine signaler....jeg synes du på en meget fin og diskret måde udtrykker at du har brug for at sunde dig oven på fødslen....hun burde have set dine tegn og lyttet til dig. Det havde fjernet din følelse af at være en dårlig mor...

Jeg synes du klarede det så flot og du skal på ingen måde være flov eller lign over det afsnit af de unge mødre....

sad og tænkte det samme  

Sys os du klare det utroligt flot  

Anmeld

24. november 2010

sandratobias

Leonora skriver:

hej

Tænkte det samme...

Anmeld

24. november 2010

henh01

Overvejede selv at oprette en tråd.

Kunne fornemme i DUM tråden fra i går at det var meget slemt, det synes jeg overhovedet ikke... Synes du klarede det fint.

Anmeld

24. november 2010

Alberts/

enig

når natasja hentyder til noget, og gør opmærksom på hvordan hun har det så siger jm jaja og snakker vider om noget andet istedet for at tage en snak med hende, syntes det er forfærdenlit at se, får det helt skidt på hendes vejne

krammer til natte

Anmeld

24. november 2010

Leonora

jeg er selv sygeplejerske og jeg får kulderystelser af at hun ik lytter.....øv en nød....

Og bare sige jaja når der klart gives udtryk for ubehagog måske også lidt chok tilstand....hmmmmm

Anmeld

24. november 2010

natte

jeg takke til jer alle sammen det betyder meget for mig <3

Anmeld

24. november 2010

A.

åh nu ved jeg ikke selv..det er vigtigt at holde sin nyfødte tæt på kroppen så den ved at han/hun er hos mor det er en stor chok for barnet at blive født og hun vil nok aldrig tilgive sig hvis hun slet ikke vil holde ham det er udlært personale så de ved hvad de laver og sunde sig efter fødslen ja det vil hun med en smøg og ikke ro

Anmeld

24. november 2010

natte

A. skriver:

åh nu ved jeg ikke selv..det er vigtigt at holde sin nyfødte tæt på kroppen så den ved at han/hun er hos mor det er en stor chok for barnet at blive født og hun vil nok aldrig tilgive sig hvis hun slet ikke vil holde ham det er udlært personale så de ved hvad de laver og sunde sig efter fødslen ja det vil hun med en smøg og ikke ro

veddu hvad kan fortælle dig at jeg gik ikke ud og røg men hvad skulle jeg gøre jeg ville jo ikke have ham tro du ikke jeg var ked af jeg hellere ville det???

Anmeld

24. november 2010

henh01

A. skriver:

Tror ikke det handlede om den skide smøg, men simpelthen et forsøg på at få drengen væk fra sig.. Det var tydeligt at se at det var en ubehagelighed for hende at få ham op på maven. -sådan er der mange der reagerer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.