Stakkels lille Tino :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Kløver

Line1987 skriver:

Årh ja, det forudsætter nok at man pt ser kanal 4 Det var Tino (en dreng fra et reality program), der var ude at se sit nedbrændte hus og kort efter fik han øje på en kulsort brændt undulat(tror jeg) i et fuglebur. Og der står han læææænge og kigger, og synes det var SÅ synd for ham

åh det var da også synd, især hvis det var hans fugl

men ja har ikke set programmet, for vi har hverken kanal 4-5 eller 6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Giraffen

Maja84 skriver:

åh det var da også synd, især hvis det var hans fugl

men ja har ikke set programmet, for vi har hverken kanal 4-5 eller 6

jamen så gir det jo endnu mere mening at du ikke lige havde set det

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Line1987 skriver:

jamen så gir det jo endnu mere mening at du ikke lige havde set det

hehe nej, troede først det måske var dig der havde en søn, hvis fulg var død, men så gav resten ikke mening hehe

men synd for den lille dreng, havde selv engang en undulat, og en dag havde min mor gelmt at tage den ind, da hun havde sat den i haven, og næste dag lå buret i 2 dele, og fuglen var væk, og jeg var synderknust, er da kommet mig over det, men var da ret ked af det i nogle dage efter, så sender lige en tanke til den lille dreng og hans fugl

Anmeld

24. november 2010

Giraffen

Maja84 skriver:

hehe nej, troede først det måske var dig der havde en søn, hvis fulg var død, men så gav resten ikke mening hehe

men synd for den lille dreng, havde selv engang en undulat, og en dag havde min mor gelmt at tage den ind, da hun havde sat den i haven, og næste dag lå buret i 2 dele, og fuglen var væk, og jeg var synderknust, er da kommet mig over det, men var da ret ked af det i nogle dage efter, så sender lige en tanke til den lille dreng og hans fugl

neeej det var da forfærdeligt - og sikke en scene at komme ud til, sådan et sønderrevet bur.

det er altså ikke let med de kæledyr

Anmeld

24. november 2010

Rikke, Liam & Linus

Er deres hus brændt????????

Har ikke kanal4 mere :\'(

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Line1987 skriver:

neeej det var da forfærdeligt - og sikke en scene at komme ud til, sådan et sønderrevet bur.

det er altså ikke let med de kæledyr

hehe nej, jeg er 26, og mine forældres hund måtte aflives for 2 år siden, og den var ikke så gammel, og selv der kunne jeg ikke lade være med at blive ked af det de dyr altså, tør slet ikke tænke på, hvad der sker når vores hund engang bliver gammel og dør

Anmeld

24. november 2010

Giraffen

Maja84 skriver:

hehe nej, jeg er 26, og mine forældres hund måtte aflives for 2 år siden, og den var ikke så gammel, og selv der kunne jeg ikke lade være med at blive ked af det de dyr altså, tør slet ikke tænke på, hvad der sker når vores hund engang bliver gammel og dør

Nej det skal man bare heller ikke...

min kærestes hund fik kræft for et par måneder siden og skulle opereres (har det heldigvis godt igen) men har aldrig set ham så ked af det før, han var helt knust, sikke en kærlighed han havde for den hund...

men man må jo huske hvor godt og sjovt man har det med dem mens de er her

Anmeld

24. november 2010

Kløver

Line1987 skriver:

Nej det skal man bare heller ikke...

min kærestes hund fik kræft for et par måneder siden og skulle opereres (har det heldigvis godt igen) men har aldrig set ham så ked af det før, han var helt knust, sikke en kærlighed han havde for den hund...

men man må jo huske hvor godt og sjovt man har det med dem mens de er her

hehe ja, min kæreste kan også bare se så kærligt på vores hund, og den er jo bare så kær, det er jo lige før man næsten kan lbive helt jaloux gg

Godt at hunden har det godt, og den overlevede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.